Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 22/02/2021 10:00 | 24/02/2021 13:00 | Online |
Juan Miguel Ribera Puchades
Doctor en Matemàtiques i professor titular interí de l’àrea de Didàctica de la Matemàtica del Departament de Matemàtiques de la Universitat de La Rioja. Investigador sobre l’ús de vídeos per a la docència.
El curs pretén facilitar als assistents estructures cooperatives que puguen ser portades a l’aula, amb especial atenció a aquelles que permeten l’ús d’ordinadors o dispositius mòbils.
- L’aprenentatge cooperatiu.
- Estructures cooperatives per a una activitat/sessió i estructures cooperatives per a un projecte/tema/semestre.
- Elements TIC en la metodologia cooperativa.
- L’avaluació de l’aprenentatge dels estudiants en les activitats realitzades mitjançant una metodologia cooperativa.
En tots els continguts es posa l’èmfasi especialment a les eines per a la docència en línia.
- Conèixer estructures cooperatives que puguen ser aplicades en la docència (presencial i en línia), especialment les que permeten l’ús de dispositius mòbils.
- Diferenciar entre aprenentatge col·laboratiu i aprenentatge cooperatiu. Conèixer els avantatges i els desavantatges de cada un d’aquests aprenentatges.
- Dissenyar i avaluar activitats basades en una metodologia cooperativa.
S’avaluarà la participació activa en el taller mitjançant la creació d’exemples concrets d’estructures cooperatives que puguen ser aplicades en la seua docència, amb la intenció que siguen posats en comú en el curs.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.