Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 07/07/2022 09:30 | 07/07/2022 14:30 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 08/07/2022 09:30 | 08/07/2022 14:30 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 11/07/2022 09:29 | 11/07/2022 14:30 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
4 | 12/07/2022 09:29 | 12/07/2022 14:30 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
5 | 13/05/2022 09:30 | 13/07/2022 14:30 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
- Categoria professional, tenint prioritat el PDI amb una dedicació a temps complet.
- Distribució equilibrada per Centres de la universitat.
- Ordre d’entrada de les sol·licituds.
- Montañes Brunet, Elvira
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a Curs
- Maruenda Bataller, Sergio
- PDI-Titular d'Universitat
Silvia Solà Vinyals
1. Millorar la pràctica docent en anglès del professorat experimentat en aquesta mitjançant metodologies actives aplicades a l’entorn EMI.
2. Formar professorat novell en docència en anglès mitjançant metodologies actives aplicades a EMI.
3. Fomentar l'intercanvi de bones pràctiques en anglès a través de l'organització de tallers, seminaris i sessions de micro-teaching.
1. Introduction to EMI
2. Teaching methodology and lesson planning
3. EMI Competencies.
4. EMI Reflective Teaching Strategies
5. Assessment and evaluation
El curs forma part del Pla de Recerca, Internacionalització i Docència a Anglès (PRIDA) i té com a objectiu fonamental la millora de les competències comunicatives i metodològiques en anglès del professorat de la Universitat de València en el seu desenvolupament professional com a docents. El marc metodològic emprat és English as a Medium of Instruction (EMI), on l'anglès, a més de llengua vehicular de coneixements, és també la llengua d'instrucció i de gestió en l'aula.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a