University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Exàmens i qüestionaris a Moodle

Target PDI
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 20h
Synchronous online duration 20h
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2024
Start date of the course 03/10/2024
End date of the course 31/10/2024
Registration start date 04/09/2024
Registration end date 13/09/2024
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 03/10/2024 10:00 03/10/2024 14:00
2 10/10/2024 10:00 10/10/2024 14:00
3 17/10/2024 10:00 17/10/2024 14:00
4 24/10/2024 10:00 24/10/2024 14:00
5 31/10/2024 10:00 31/10/2024 14:00
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Training objectives

• Adquirir coneixements sobre l'eina qüestionaris a Moodle.
• Aprendre a crear i configurar exàmens a Moodle.
• Aprendre a crear i utilitzar bancs de preguntes a Moodle.
• Conéixer detalladament el funcionament de l'eina qüestionari de Moodle.

Contents
  • Creació i configuració d'exàmens/qüestionaris a Moodle
  • Ús del banc de preguntes: categories, tipus de preguntes…
  • Creació i ús de preguntes: aleatorització, preguntes condicionades…
  • Funcionament d'exàmens/qüestionaris
  • Puntuació i correcció d'exàmens/qüestionaris
  • Informes d'exàmens/qüestionaris
  • Altres funcions d'exàmens/qüestionaris
Competencies to be developed
  • Creació d'exàmens/qüestionaris a Moodle.
  • Ús i funcionalitats dels exàmens/qüestionaris a Moodle.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscription