Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Exàmens i qüestionaris a Moodle

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 20h
Durada en línia síncrona 20h
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2024
Data d'inici del curs 03/10/2024
Data de finalització del curs 31/10/2024
Data d'inici d'inscripció 04/09/2024
Data de finalització d'inscripció 13/09/2024
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 03/10/2024 10:00 03/10/2024 14:00
2 10/10/2024 10:00 10/10/2024 14:00
3 17/10/2024 10:00 17/10/2024 14:00
4 24/10/2024 10:00 24/10/2024 14:00
5 31/10/2024 10:00 31/10/2024 14:00
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Objectius formatius

• Adquirir coneixements sobre l'eina qüestionaris a Moodle.
• Aprendre a crear i configurar exàmens a Moodle.
• Aprendre a crear i utilitzar bancs de preguntes a Moodle.
• Conéixer detalladament el funcionament de l'eina qüestionari de Moodle.

Continguts
  • Creació i configuració d'exàmens/qüestionaris a Moodle
  • Ús del banc de preguntes: categories, tipus de preguntes…
  • Creació i ús de preguntes: aleatorització, preguntes condicionades…
  • Funcionament d'exàmens/qüestionaris
  • Puntuació i correcció d'exàmens/qüestionaris
  • Informes d'exàmens/qüestionaris
  • Altres funcions d'exàmens/qüestionaris
Competències que es desenvoluparan
  • Creació d'exàmens/qüestionaris a Moodle.
  • Ús i funcionalitats dels exàmens/qüestionaris a Moodle.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscripció