Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 04/07/2022 11:00 | 04/07/2022 13:30 | Online | |
2 | 11/07/2022 11:00 | 11/07/2022 13:30 | Online | |
3 | 13/07/2022 11:00 | 13/07/2022 13:30 | Online | |
4 | 15/07/2022 11:00 | 15/07/2022 13:30 | Online |
- Garcia Fernandez, Ignacio
- PDI-Titular d'Universitat
TEMARI
• Introducció a la metodologia d'Aprenentatge Basat en Projectes (ABP)
• Com plantejar una unitat didàctica en ABP
• Gestió del procés d'ensenyament aprenentatge. El paper del professorat a l'aula
• Gestió del temari; els continguts imperdonables
• Bones (i dolentes) pràctiques en el ABP
• Avantatges i limitacions del ABP
• Estratègies d'avaluació. Recopilació d'evidències
1. Conèixer la metodologia d'ensenyament-aprenentatge basada en projectes (ABP)
2. Ser capaços de desenvolupar una unitat didàctica emprant la metodologia ABP
3. Identificar les dificultats d'aprenentatge específiques del ABP i disposar d'estratègies per a ajudar les i els estudiants a superar-les
4. Desenvolupar metodologies d'avaluació adequades per a una unitat didàctica basada en ABP
5. Adaptar la metodologia a les necessitats curriculars de l'assignatura i del grau en el qual s'impartirà
Se seguirà en tot moment la normativa específica del SFPIE.
Per a obtenir la certificació final cal obtenir la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complert els criteris d'avaluació següents:
• Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones
• Lliurament i presentació en l'última sessió del taller d'una tasca final