Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

L'Aprenentatge basat en projectes

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 10
Durada en línia síncrona 10
Programa PAD
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2021-2022
Edició 01
Any del pla de formació 2022
Data d'inici del curs 04/07/2022
Data de finalització del curs 15/07/2022
Data d'inici d'inscripció 09/05/2022
Data de finalització d'inscripció 13/05/2022
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 04/07/2022 11:00 04/07/2022 13:30 En línia
2 11/07/2022 11:00 11/07/2022 13:30 En línia
3 13/07/2022 11:00 13/07/2022 13:30 En línia
4 15/07/2022 11:00 15/07/2022 13:30 En línia
Professorat UV
  • Garcia Fernandez, Ignacio
  • PDI-Titular d'Universitat
Ver ficha
Objectius formatius

TEMARI
• Introducció a la metodologia d'Aprenentatge Basat en Projectes (ABP)
• Com plantejar una unitat didàctica en ABP
• Gestió del procés d'ensenyament aprenentatge. El paper del professorat a l'aula
• Gestió del temari; els continguts imperdonables
• Bones (i dolentes) pràctiques en el ABP
• Avantatges i limitacions del ABP
• Estratègies d'avaluació. Recopilació d'evidències

Competències que es desenvoluparan

1. Conèixer la metodologia d'ensenyament-aprenentatge basada en projectes (ABP)
2. Ser capaços de desenvolupar una unitat didàctica emprant la metodologia ABP
3. Identificar les dificultats d'aprenentatge específiques del ABP i disposar d'estratègies per a ajudar les i els estudiants a superar-les
4. Desenvolupar metodologies d'avaluació adequades per a una unitat didàctica basada en ABP
5. Adaptar la metodologia a les necessitats curriculars de l'assignatura i del grau en el qual s'impartirà

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Se seguirà en tot moment la normativa específica del SFPIE.
Per a obtenir la certificació final cal obtenir la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complert els criteris d'avaluació següents:
• Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones
• Lliurament i presentació en l'última sessió del taller d'una tasca final

Inscripció