Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 14/05/2025 09:00 | 14/05/2025 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 22/05/2025 09:00 | 22/05/2025 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 28/05/2025 09:00 | 28/05/2025 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Campos Climent, Vanessa
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a de Programa de Doctorat
- Sanchis Palacio, Joan Ramon
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Director/a de Departament
- Ejarque Catala, Ana Teresa
- PDI-Ajudant Doctor/A
- Secretari/a de Departament
-Conèixer i saber interpretar i aplicar la metodologia de l’Aprenentatge basat en reptes.
-Analitzar i fer ús de les diferents fases o etapes de la metodologia de l’Aprenentatge basat en reptes.
-Saber aplicar la metodologia de l’Aprenentatge basat en reptes a projectes d’innovació educativa.
-Conèixer els conceptes bàsics de la sostenibilitat i els ODS per a aplicar-los a la docència universitària
1.Introducció a la Metodologia de l’Aprenentatge basat en Reptes: plantejament de la situació (Sessió 1).
2.Fases del procés: repte proposat, activitats i recursos guia, solució, posada en comú i avaluació (Sessió 2).
3.Aplicació de l’Aprenentatge basat en Repte a un projecte docent d’introducció de la Sostenibilitat i els ODS en la docència universitària (Sessió 3).
•Analitzar els conceptes de sostenibilitat i els ODS basant-se en l’Aprenentatge basat en reptes.
•Aplicar l’Aprenentatge basat en reptes per a introduir els conceptes de la sostenibilitat i ODS en la docència universitària.
•Aplicar la metodologia de l’Aprenentatge basat en reptes a qualsevol projecte d’innovació docent.
Per aprovar el curs, l’estudiantat ha de completar i carregar el 100% de les tasques sol·licitades al llarg del curs.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a