Target
PDI
Method of impartition
Presential
Language
Spanish
Total duration
10
Presential duration
10
Program
Call 'Training and research'
Training modality
Course
Period
2nd semester
Academic course
2020-2021
Edition
01
Training plan year
2021
Start date of the course
22/06/2021
End date of the course
29/06/2021
Registration start date
10/05/2021
Registration end date
14/05/2021
Sessions
Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 22/06/2021 15:30 | 22/06/2021 20:30 | Aula 1.1 SFPIE | |
2 | 29/06/2021 15:30 | 29/06/2021 20:30 | Aula 1.1 SFPIE |
UV Faculty
- Navarro Perez, Jose Javier
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a de Servei General
Training objectives
- Conèixer els tipus de triangulació existent.
- Aprofundir en els paradigmes metodològics qualitatiu i quantitatiu per a des d'aquests avançar planificar processos empírics convergents.
- Adquirir competències en l'ús de mètodes i tècniques per a triangular processos empírics a fi d'incrementar la fiabilitat i validesa de resultats.
- Dotar d'estratègies per a avançar processos de recerca d'acord amb els objectius / hipòtesis inicials.
- Afavorir l'escolta comprensiva i la participació dinàmica sobre la construcció en diferents òptiques de recerca, a través de l'exposició de les línies de recerca que desenvolupa o ha desenvolupat cada assistent al seminari.
Contents
- Exposició individual de la línia de recerca o projecte en execució sobre la qual es treballarà durant les dues sessions (aportació individual de cada inscrit)
- Concepte de Triangulació
- Tipus:
- Teòrica
- De Fonts de Dades
- D'Investigador
- De Mètode: ús de tècniques apropiades
- Múltiple
- Febleses i fortaleses de la Triangulació
- Errors comuns en el seu ús
- Aplicació de la triangulació interdisciplinària
- Exercicis pràctics per a la seva implementació
- Exposició d'exercicis amb i propostes de triangulació
Competencies to be developed
En finalitzar l'acció formativa, els alumnes seran capaços de:
- Triar tècniques adequades per a afrontar recerques científiques.
- Adequar els objectius / hipòtesis en la triangulació.
- Implementar processos de triangulació de qualsevol tipus.
- Incrementar competències per a la planificació de l'ús de tècniques en el treball de camp.
- Evitar usos inadequats en la triangulació.
- Entrenar l'escolta activa i la crítica constructiva
Criteria and procedure for evaluation of the activity
- Assistència al 85% de les sessions presencials
- Participació activa durant les dues sessions i realització / exposició de l'exercici de triangulació
- És necessària la participació activa de l'alumnat inscrit, tant en l'exposició de la recerca que està desenvolupant, com en els exercicis a desenvolupar en la segona sessió.
- Exposició inicial dels diferents processos empírics en els quals es participa o s'ha participat i, posteriorment, en la segona sessió, s'exposarà oralment els exercicis pràctics que mostren la competència per triangular en les seves diferents tipologies.