Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 11/07/2025 10:00 | 11/07/2025 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Martinez Usarralde, Maria Jesus
- PDI-Titular d'Universitat
- Beneite Marti, Joshua
- PDI-Ajudant Doctor/A
- Revisar i posar en valor quin és l'estat actual de la metodologia del ApS com a punt de partida: anàlisis DAFO.
- Reconéixer algunes de les actuals tendències que es estàn escometent en Aprenentatge Servei.
- Analitzar les potencialitats que té un Toolkit de ApS digital. Revisar el procés i les fases, amb algunes de les eines més apropiades per a cadascuna d'elles.
- Conéixer les possibilitats de l'ús d'aplicacions d'Intel·ligència Artificial en el desenvolupament de projectes de ApS
- Conéixer i revisar algunes de les tendències més actuals d'Aprenentatge Servei.
- Analitzar la modalitat d'Aprenentatge Servei digital: objectius, fases.
- Ser capaç aplicar eines digitals a cadascuna de les fases d'Aprenentatge Servei Digital d'acord amb la seua naturalesa i fins, d'acord amb la filosofia dels toolkit.
- Analitzar la modalitat d'Aprenentatge Servei amb IA: objectius, fases.
- Ser capaç d'aplicar la conjunció d'aquestes metodologies i aquestes eines en els processos d'ensenyament i aprenentatge de l'alumnat universitari.
Lliurament d'un exemple: adaptació de la seua assignatura o a un ApS digital o a un projecte de ApS que implique l'ús de IA
Assistència, com a mínim, al 85% dels hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encarregades per el/la tutor/a o professor/a