Target
PAS
Method of impartition
Presential
Language
Spanish
Total duration
16
Presential duration
16
Synchronous online duration
0
Asynchronous online duration
0
Program
Continuing education
Training modality
Course
Academic course
2023-2024
Edition
01
Training plan year
2024
Start date of the course
02/05/2024
End date of the course
10/05/2024
Registration start date
28/02/2024
Registration end date
13/03/2024
Sessions
Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 02/05/2024 10:30 | 02/05/2024 14:30 | Aula 2.1 SFPIE | |
2 | 03/05/2024 10:30 | 03/05/2024 14:30 | Aula 2.1 SFPIE | |
3 | 09/05/2024 10:30 | 09/05/2024 14:30 | Aula 2.1 SFPIE | |
4 | 10/05/2024 10:30 | 10/05/2024 14:30 | Aula 2.1 SFPIE |
Selection criteria
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Non-UV faculty
Alma Rodríguez Sánchez
Doctora en Psicologia del Treball i Professora d'Organització d'Empreses de la Universitat Jaume I, experta en psicologia positiva. Assessora a diverses empreses i organitzacions empresarials en matèria de qualitat de vida i benestar.
Organizing UV structure
Training objectives
Objectiu general: Conèixer i potenciar les habilitats emocionals adequades per a la resolució positiva de conflictes.
Objectius específics:
- Analitzar els diferents tipus de conflictes que poder donar-se en el dia a dia laboral.
- Conèixer els diferents enfocaments i posicions davant d’un conflicte o problema i les possibles conseqüències.
- Conèixer el nostre propi estil d’afrontament davant conflictes.
- Conèixer i posar en pràctica les diferents eines i habilitats que existeixen per enfrontar-se a negociacions o conflictes de manera assertiva.
Contents
- Introducció: Diferents tipus de conflictes, diferents estils d’afrontament, diferents conseqüències.
- Autoavaluació: Autoavaluació dels diferents estils d’afrontament davant conflictes o problemes.
- Ferramentes: Habilitats sòcio-emocionals per a la gestió assertiva de conflictes.
Competencies to be developed
- Autoconeixement
- Treball en equip
- Autonomia
- Autocontrol
- Perseverança
Criteria and procedure for evaluation of the activity
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a
- Assistència, almenys, al 85% de les sessions
- Participació activa a l'aula: 30%
- Lliurament d'activitats pràctiques: 70%