Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Resolent conflictes: Gestió emocional per a afrontar conflictes de manera assertiva

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 16
Durada presencial 16
Durada en línia síncrona 0
Durada en línia asíncrona 0
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2023-2024
Edició 01
Any del pla de formació 2024
Data d'inici del curs 02/05/2024
Data de finalització del curs 10/05/2024
Data d'inici d'inscripció 28/02/2024
Data de finalització d'inscripció 13/03/2024
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 02/05/2024 10:30 02/05/2024 14:30 Aula 2.1 SFPIE
2 03/05/2024 10:30 03/05/2024 14:30 Aula 2.1 SFPIE
3 09/05/2024 10:30 09/05/2024 14:30 Aula 2.1 SFPIE
4 10/05/2024 10:30 10/05/2024 14:30 Aula 2.1 SFPIE
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Professorat no UV

Alma Rodríguez Sánchez

Doctora en Psicologia del Treball i Professora d'Organització d'Empreses de la Universitat Jaume I, experta en psicologia positiva. Assessora a diverses empreses i organitzacions empresarials en matèria de qualitat de vida i benestar.

 

Objectius formatius

Objectiu general: Conèixer i potenciar les habilitats emocionals adequades per a la resolució positiva de conflictes.

 

Objectius específics:

 

  • Analitzar els diferents tipus de conflictes que poder donar-se en el dia a dia laboral.
  • Conèixer els diferents enfocaments i posicions davant d’un conflicte o problema i les possibles conseqüències.
  • Conèixer el nostre propi estil d’afrontament davant conflictes.
  • Conèixer i posar en pràctica les diferents eines i habilitats que existeixen per enfrontar-se a negociacions o conflictes de manera assertiva.
Continguts
  1. Introducció: Diferents tipus de conflictes, diferents estils d’afrontament, diferents conseqüències.
  2. Autoavaluació: Autoavaluació dels diferents estils d’afrontament davant conflictes o problemes.
  3. Ferramentes: Habilitats sòcio-emocionals per a la gestió assertiva de conflictes.
Competències que es desenvoluparan
  1. Autoconeixement
  2. Treball en equip
  3. Autonomia
  4. Autocontrol
  5. Perseverança
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

  • Assistència, almenys, al 85% de les sessions
  • Participació activa a l'aula: 30%
  • Lliurament d'activitats pràctiques: 70%
Inscripció