Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 01/06/2021 10:30 | 01/06/2021 13:30 | Aula Multiusos 1 INTRASCampus dels Tarongers | |
2 | 03/06/2021 10:30 | 03/06/2021 13:30 | Aula 1.1 SFPIE |
- Garcia Mascarell, Purificacion
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
Aquest curs té una doble vessant:
1. Aportar les bases necessàries per a un coneixement teòric del feminisme que siga útil per a la docència en particular i per a la vida en general.
2. Realitzar una anàlisi i reflexió al voltant de la nostra praxi docent des d’una perspectiva de gènere, per tal d’aconseguir uns plantejaments pedagògics més igualitaris.
Aquest curs té una doble vessant:
1. Aportar les bases necessàries per a un coneixement teòric del feminisme que siga útil per a la docència en particular i per a la vida en general.
2. Realitzar una anàlisi i reflexió al voltant de la nostra praxi docent des d’una perspectiva de gènere, per tal d’aconseguir uns plantejaments pedagògics més igualitaris.
- Implementar una mirada de gènere sobre la docència universitària i la praxi didàctica.
- Fomentar l’adquisició de coneixements i destreses per a impartir una docència amb major perspectiva de gènere, tant des de la tria de continguts del programa com des de l’elaboració de materials, passant pel treball a l’aula amb l’alumnat.
Es valorarà l’assistència al curs i la participació en els debats i/o activitats que es proposen al llarg del mateix.
Al finalitzar el curs, es proposarà un exercici d’avaluació en forma de revisió crítica amb perspectiva de gènere de la docència, del programa, la bibliografia i els materials didàctics que empra cada participant del curs. Una autoavaluació que servirà per a garantir que s’ha aprofitat el curs però, sobretot, per a reflexionar i adaptar amb mirada feminista, si cal, els diversos models docents.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.