Target
PDI
Method of impartition
Online synchronous
Language
Spanish
Total duration
20
Synchronous online duration
20
Program
Continuing education
Training modality
Course
Academic course
2021-2022
Edition
01
Training plan year
2022
Start date of the course
16/09/2022
End date of the course
13/10/2022
Registration start date
16/02/2022
Registration end date
07/03/2022
Sessions
Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 16/09/2022 10:00 | 16/09/2022 14:00 | Online | |
2 | 23/09/2022 10:00 | 23/09/2022 14:00 | Online | |
3 | 30/09/2022 10:00 | 30/09/2022 14:00 | Online | |
4 | 07/10/2022 10:00 | 07/10/2022 14:00 | Online | |
5 | 13/10/2022 10:00 | 13/10/2022 14:00 | Online |
Selection criteria
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
UV Faculty
- Marquez Baldo, Lidia
- PDI-Ajudant Doctor/A
Organizing UV structure
Training objectives
- Ampliar coneixements sobre l'ús didàctic de Moodle.
- Aprendre a crear i configurar assignatures amb dissenys avançats mitjançant Moodle.
Contents
- Agregar i modificar activitats complexes de Moodle: qüestionaris avançats, H5P, vídeos interactius, taller, feedback, questionnaire…
- Introducció a ExeLearning
- Informes
- Insígnies
- Rastreig de finalització
* Es recomana haver realitzat el curs de nivell intermedi sobre Ús Didàctic de Moodle o dominar els continguts que es treballen en aquest.
Competencies to be developed
- Configuració d'aspectes avançats de Moodle.
- Ús de les eines i funcionalitats avançades de Moodle.
Criteria and procedure for evaluation of the activity
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a