Destinataris
PDI
Modalitat d'impartició
En línia síncrona
Llengua
Castellà
Durada total
20
Durada en línia síncrona
20
Programa
Formació contínua
Modalitat formativa
Curs
Curs acadèmic
2021-2022
Edició
01
Any del pla de formació
2022
Data d'inici del curs
16/09/2022
Data de finalització del curs
13/10/2022
Data d'inici d'inscripció
16/02/2022
Data de finalització d'inscripció
07/03/2022
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 16/09/2022 10:00 | 16/09/2022 14:00 | En línia | |
2 | 23/09/2022 10:00 | 23/09/2022 14:00 | En línia | |
3 | 30/09/2022 10:00 | 30/09/2022 14:00 | En línia | |
4 | 07/10/2022 10:00 | 07/10/2022 14:00 | En línia | |
5 | 13/10/2022 10:00 | 13/10/2022 14:00 | En línia |
Criteris de selecció
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Professorat UV
- Marquez Baldo, Lidia
- PDI-Ajudant Doctor/A
Estructura UV organitzadora
Objectius formatius
- Ampliar coneixements sobre l'ús didàctic de Moodle.
- Aprendre a crear i configurar assignatures amb dissenys avançats mitjançant Moodle.
Continguts
- Agregar i modificar activitats complexes de Moodle: qüestionaris avançats, H5P, vídeos interactius, taller, feedback, questionnaire…
- Introducció a ExeLearning
- Informes
- Insígnies
- Rastreig de finalització
* Es recomana haver realitzat el curs de nivell intermedi sobre Ús Didàctic de Moodle o dominar els continguts que es treballen en aquest.
Competències que es desenvoluparan
- Configuració d'aspectes avançats de Moodle.
- Ús de les eines i funcionalitats avançades de Moodle.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a