Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Plató TAU

Televisió social i segones pantalles

7 de de juny de 2016

En l'última edició del Mobile World Congress, Teléfonica va presentar TV Social, el seu acostament a la televisió social. En l'actualitat, els programadors de televisió han d'esforçar-se per adaptar els seus serveis a una audiència cada vegada més fragmentada i participativa.

• Les tertúlies polítiques, entre els programes de televisió més vists a Espanya

17 de de febrer de 2016

El documental  ‘Best of enemies’ ens recorda les famoses picabaralles entre Gore Vidal i William F. Buckley, experts en actualitat política nord-americana que van protagonitzar intensos debats durant els 60. Si s'ha de jutjar per les dades d'audiència, a Espanya som fidels seguidors de les tertúlies polítiques televisives.