Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Plató TAU

Ja t'has inscrit al Màster en Continguts i formats Audiovisuals?

• 30 de juliol de 2019

Recordeu que la segona fase de preinscripció per al Màster oficial en Continguts i Formats Audiovisuals va començar el passat 19 de juliol.

Obert el procediment de preinscripció en la FASE II del Màster en Continguts i Formats Audiovisuals per al curs 2019-2020 fins el 4 de setembre de 2019. Encara no t'has matriculat? No saps com fer-ho? No coneixes els terminis d'inscripció? Et facilitem totes les dades que necessites accedint a aquest enllaç.

Recordeu que podeu participar-hi tant les persones titulades universitàries, com els i les estudiants que finalitzen els estudis de Grau en el curs 2018-19.