Logo de la Universitat de València Logo Màster en Direcció d'Empreses (MBA) Logo del portal

Estudiants del MBA de la Universitat de València visiten les instal·lacions de Sesderma

  • 4 de març de 2025
Estudiants de MBA en Sederma

Estudiants del MBA de la Universitat de València van visitar Sesderma per a conéixer la seua estratègia, innovació i gestió en el sector de la dermocosmètica.

Divendres passat 21 de febrer, un grup de 25 estudiants del Màster en Direcció d'Empreses (MBA) de la Universitat de València va tindre l'oportunitat de visitar les instal·lacions de Sesderma , una de les companyies més innovadores en el sector de la dermocosmètica i situada a la Comunitat Valenciana.

La visita va estar guiada per Pedro García Belenguer, director comercial de la marca, qui va rebre al grup i va compartir informació clau sobre l'estratègia de l'empresa, els seus avanços en sostenibilitat i els desafiaments que enfronta en el sector, on cada vegada participen més competidors.

Fundada en 1989 pel doctor Gabriel Serrano, Sesderma s'ha consolidat com un referent en la cura de la pell. Amb presència en més de 80 països i una ferma aposta per la investigació i la innovació, la companyia va ser pionera en el desenrotllament de productes basats ​​en nanotecnologia, permetent que els ingredients actius travessen la barrera de la pell amb una eficàcia superior.

A més de conéixer l'estratègia empresarial i els valors de la companyia, els estudiants van realitzar un recorregut per les plantes d'emmagatzematge i fabricació, on van poder observar de primera mà el procés de producció, envasament i distribució dels productes de la marca. El que va permetre als participants comprendre la complexitat de la gestió de la cadena de subministrament, el control de qualitat i l'optimització de processos en una empresa amb abast internacional .

Durant la jornada, García Belenguer va destacar també l'esforç de l'empresa per combatre la competència deslleial dels distribuïdors i aprofitar el potencial de la tecnologia per a continuar innovant en el sector.

La jornada també va comptar amb un espai d'intercanvi en el qual els estudiants van poder plantejar els seus dubtes i reflexionar sobre els reptes del mercat de la dermocosmètica en l'actualitat. Sens dubte, una experiència enriquidora que va permetre als participants conéixer en profunditat el funcionament d'una empresa líder en el seu sector i aplicar els coneixements adquirits en el programa de MBA a un entorn real.