
El proper dijous 11 de maig a les 15:30 hores, a l'aula 2A3 de la Facultat de Ciències Socials, la professora Alma Rodríguez impartirà el taller titulat "Eines innovadores en la gestió de recursos humans: el job crafting".
Es tracta d'un taller pràctic sobre l'aplicació de job crafting o com ajustar les característiques i funcions del lloc de treball a la persona, de manera que es traga el màxim potencial de la persona i s'optimitze el rendiment, així com el benestar en el treball.
Aquesta tècnica va nàixer en 2001 i durant aquests anys ha anat evolucionant per a respondre millor al context de cada empresa i a les exigències del moment actual. D'aquesta manera, el job crafting contribueix a augmentar la productivitat de l'empresa, la plantilla se sent valorada, l'ambient laboral millora considerablement i els valors de l'empresa i els de l'empleat s'alineen de manera que els objectius s'aconsegueixen de forma més eficaç.