Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants del màster

Oferta pre-doctoral en la Universitat de València

• 25 de de març de 2019

Objectius amb els quals el/la candidat/a treballarà:

Desenvolupament de mapes de classificació de blat de la sèrie històrica, aplicació i millora del model de rendiment.

Requisits d'el/la candidat/a (particulars pel desenvolupament d'aquest Projecte)

-  Grau en física, medi ambient o enginyeries

-  Bon nivell de programació en IDL o Python

-  Coneixements en el camp de la teledetecció: processament d'imatges, formats…

-   Alt nivell d'anglés

Característics del contracte

‐ Retribució salarial en brut (establida per la Generalitat): 16.800 euros bruts anuals

‐ Data preferible per a començar: Juliol o Setembre de 2019

‐ Data de finalització: 31 de desembre de 2022.

‐ Finançat a través del Projecte concedit a Belen Franch en la convocatòria Generació Talent de la Generalitat Valenciana.

Interessats/as contactar amb: Belen Franch Gras (belen.franch@uv.es, befranch@umd.edu )

Més informació