Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Concentració de negre i en silenci per les víctimes de violència de gènere

• 21 de de novembre de 2018
Caminar sense por

Amb motiu del 25 de noviembre, Dia internacional per la eliminació de la violència contra les dones, la Universitat de València ha convocat una concentració de negre i en silenci per les víctimes de la violència de gènere. La concentració serà el divendres 23 de novembre a les 12:00 hores a la porta de Rectorat.

La Universitat celebra durant aquests dies diferents activitats amb motiu del 25 de novembre, Dia internacional per l’eliminació de la violència contra les dones. La institució acadèmica ha convocat aquest divendres una concentració de negre i en silenci per les víctimes de violència de gènere. L’acte se celebrarà simultàniament als tres campus a les 12 hores. Així, al Campus de Blasco Ibáñez la concentració serà a les portes del Rectorat; al dels Tarongers davant de la Biblioteca Gregori Maians; i al de Burjassot-Paterna a la plaça central.

> Noticia