Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

La Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València, entre les millors del món

Facultat de Medicina i Odontologia

La Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València ha aconseguit colar-se entre les millors del món, segons l'últim rànquing elaborat per US News & World Report de 2018. Concretament, se situa en el lloc 250 mundial i quarta millor de les 16 facultats espanyoles que han entrat en el rànquing.

El diari Las Provincias i Redacción Médica publiquen una notícia sobre el rànquing de US News & World Report, en el qual la Facultat de la UV apareix la quarta d'Espanya i la 250ª a nivell mundial. Una altra notícia, publicada per Consalud, tracta sobre el rànquing de la consultora educativa Quacquarelli Symonds (QS) en el qual la Facultat apareix la 6ª d'Espanya i situada entre les posicions 251-300 a nivell mundial.

Data d'actualització: 5 d'abril de 2018.