Com ser Alumni?
-
Qui pot pertànyer a la Comunitat Alumni UV?
En poden formar part tots els antics alumnes de la Universitat de València així com qualsevol persona major d’edat que es vulga vincular a l’entitat, per un motiu o l’ altre.
Dins de la Comunitat AlumniUV hi ha dos tipus de subscripció: AlumniUV Bàsic i AlumniUV Premium.
-
Què significa ser Alumni UV Basic?
L’AlumniUV Bàsic no paga quota i no té carnet.
L’AlumniUV Bàsic té els següents avantatges:
- Rebre el Butlletí quinzenal de la Comunitat AlumniUV
- Participar en les Activitats de la Comunitat AlumniUV
- Accedir a UVempren
- Accedir a UVocupació
- Ser AlumniUV Premium
-
Què significa ser Alumni UV Premium?
L’AlumniUV Premium paga una quota anual i compta amb un carnet virtual igual al de la resta de la comunitat universitària.
L’AlumniUV Premium pot beneficiar-se dels següents avantatges:
- Avantatges de l’AlumniUV Bàsic
- Avantatges Comuns a la Comunitat Universitària (accés a serveis com biblioteques, Wifi eduroam gratuït, idiomes i descomptes en Cursos FGUV, Targeta Esportiva, La Tenda, Publicacions, Nau dels Xiquets i les Xiquetes, Mètode gratuïta, etc.)
- Avantatges Exclusius d’AlumniUV Premium
(*) Consulta els avantatges comuns i els exclusius a la web www.uv.es/alumniuv
-
Què es l'Espai Alumni UV?
L’Espai AlumniUV és una intranet amb què comptarà cada membre de la Comunitat AlumniUV i a la que s’accedirà mitjançant usuari i contrasenya.
En aquest Espai es podrà modificar dades personals, gestionar el pagament de les quotes, actualitzar documentació, descarregar certificats, etc.
En cap cas, la persona podrà registrar a una altra persona sense la deguda autorització.
La persona registrada serà responsable, en tot moment, de la custòdia de la seua contrasenya, assumint en conseqüència qualssevol danys i perjudicis que pogueren derivar-se del seu ús indegut, així com de la cessió, revelació o extraviament d'aquesta. A aquest efecte, l'accés a l'Espai AlumniUV de la pàgina web d'AlumniUV sota la contrasenya d'una persona registrada es reputaran realitzats per la dita persona registrada, qui respondrà en tot cas d'aquest accés i ús.
En virtut de l'anterior, és obligació de la persona notificar de manera immediata a la Fundació General de la Universitat de València (Alumniuv@uv.es) qualsevol fet que permeta l'ús indegut de la contrasenya, com ara el robatori, extraviament, o l'accés no autoritzat a aquests, amb la finalitat de conducta a la seua immediata cancel·lació.
Mentre no es comuniquen tals fets, la Fundació General de la Universitat de València quedarà eximida de qualsevol responsabilitat que poguera derivar-se de l'ús indegut de la contrasenya per tercers no autoritzats.
-
Què cal fer per inscriure-s’hi?
A partir d’ara el procés d’inscripció en AlumniUV serà en línia des de la web www.uv.es/alumniuv
Serà necessari el registre previ en l'apartat “VULL SER COMUNITAT ALUMNI UV” i implica la prèvia acceptació de les Condicions d'Ús i la Política de Privacitat d'AlumniUV
Si la persona necessita ajuda en el procés d’inscripció en línia podrà acudir a l’oficina AlumniUV (Amadeu de Savoia, 4-5ªplanta), de dilluns a divendres de 09:00h a 13:30h
Si es vol acudir per la vesprada, caldrà concertar cita prèvia en el telèfon 96 353 10 70
-
Quina documentació cal presentar?
La persona haurà de pujar al seu Espai AlumniUV la documentació acreditativa al llarg de la inscripció en línia. Les dades facilitades seran tractades per la FGUV conforme al disposat en la Política de Privacitat d'AlumniUV.
Documentació de l’ ALUMNIUV Bàsic
S’haurà de facilitar:
- Nom i Cognoms
- DNI
- Correu Electrònic
Documentació de l’ ALUMNIUV Premium
S’haurà de facilitar:
- Dades personals.
- Una foto en format jpg (a color, fons blanc, de cara, de front i sense ulleres de sol o altre element com gorres, barrets, etc.) La grandària ha de ser menor de 500 Kb.
- El justificant del pagament de la primera quota (s’ha de revisar la informació addicional per a veure si es té dret a quota reduïda i/o gratuïta)
- DNI o Passaport o NIE
Si la persona necessita ajuda en el procés d’inscripció en línia pot acudir a l’oficina AlumniUV (Amadeu de Savoia, 4-5ªplanta).
-
És obligatori presentar una fotografia per a demanar el carnet?
Sí, tots els carnets AlumniUV, porten una fotografia identificadora de la persona que és Alumni. Es podrà pujar al llarg de la inscripció en línia.
Els nous carnets virtuals també necessitaran una fotografia
Haurà de tindre un format digital (jpg). No s’acceptaran fotografies en paper.
La fotografia serà a color, fons blanc, de front i sense ulleres de sol o altre element com gorres, barrets, etc.) La grandària ha de ser menor de 500 Kb.
Si la persona necessita ajuda en el procés d’inscripció en línia pot acudir a l’oficina AlumniUV (Amadeu de Savoia, 4-5ªplanta).
Si es vol acudir el dimecres per la vesprada, s'ha de demanar cita previa telefonant al 96 353 10 70
-
Quina és la quota que cal abonar per pertànyer al col·lectiu?
La quota té un caràcter anual comptant des del dia del pagament. Aquest dia és el que determinarà la seua renovació. Així una quota abonada el 15 de maig de 2019 es renovarà abans del 14 de maig de 2020. L’Alumni rebrà un recordatori de pagament mitjançant un email i un SMS, 30 dies abans del venciment de la seua quota.
Dins de la Comunitat AlumniUV hi ha dos tipus de subscripció i aquesta determinarà el tipus de quota que s’ha d’abonar.
L’Alumni Bàsic no paga quota.
L’Alumni Premium sí que paga quota.
Dins de l’AlumniUV Premium hi ha diferents tipus de quotes:
- Quota general de 42 €
- Quota reduïda de 32 €
- Quota persones recentment titulades 2n any de 21 €
- Quota persones recentment titulades 1r any de 0 €
-
Es pot accedir als 21€ de quota per a les persones recent titulades sense haver gaudit de la quota gratuïta?
No, per accedir als 21 euros s´ha de gaudir un primer any de la quota gratuïta. Per exemple, comptant que estem en 2017, un antic alumne que va finalitzar una titulació en 2015 NO podrà accedir als 21€ si en 2016 no va gaudir de la quota gratuïta.
-
Com s’abona la quota?
La quota es pot abonar amb:
- Targeta bancària. Bé directament des de la web d’AlumniUV bé presencialment a l’oficina de la Fundació General en Amadeu de Savoia, 4-5ªplanta (quan la situació sanitària ho permeta)
- Transferència bancària. El número de compte es el ES36 2085 9354 3303 3022 2875 (Ibercaja). S’haurà de pujar a l’Espai AlumniUV el justificant perquè quede correctament enregistrat.
- Pagament en efectiu. Presencialment a l’oficina de la Fundació General n’ Amadeu de Savoia, 4-5ª planta quan la situació sanitària ho permeta.
- Domiciliació Bancària. S’haurà de descarregar el manament bancari específic i pujar-lo signat a l’Espai AlumniUV per a que quede correctament enregistrat.
- Targeta bancària. Bé directament des de la web d’AlumniUV bé presencialment a l’oficina de la Fundació General en Amadeu de Savoia, 4-5ªplanta (quan la situació sanitària ho permeta)
-
A quins col·lectius afecta la quota reduïda de 32€?
La quota reduïda de 32 € s'aplica als següents col·lectius:
Persones igual o majors de 65 anys.
Persones prejubilades o jubilades.
Persones amb discapacitat igual o superior al 33%
Persones en situació de desocupació.
Persones que formen part d’una família nombrosaLa documentació que s’haurà de pujar a l’Espai AlumniUV per a justificar aquesta reducció és la següent:
a) Les persones que tinguen actualment 65 anys o siguen majors d'aquesta edat pujaran al seu Espai AlumniUV el DNI o document equivalent.
b) Les persones que estiguen prejubilades o jubilades, pujaran al seu Espai AlumniUV la documentació que ho demostre
c) Les persones en situació de desocupació pujaran al seu Espai AlumniUV el certificat de la situació laboral amb la data actualitzada.
d) Les persones amb discapacitat pujaran el document que demostre que el seu grau de discapacitat és igual o superior a 33%
e) Les persones que formen part d’una familia nombrosa pujarà el document que demostre la seua condició.
(*) El certificat de situació laboral s’haurà de presentar anualment amb la data actualitzada. La resta de documentació sols serà necessari presentar-la una vegada.
-
A quines persones afecta la quota de 0 €?
Es consideraran persones recentment titulades l’estudiantat que haja finalitzat recentment estudis de Grau, Màsters Oficials de Postgrau de la Universitat de València i Programes propis de Postgrau d'Adeit. (Exemple: Si estem en 2020, serien aquelles persones amb un títol de 2019)
La quota per als acabats de titular de la Universitat de València serà gratuïta durant un any. El segon any serà de 21 euros i el tercer any ja es demanarà la quota completa (sempre que la persona no es puga acollir a una quota reduïda).
No es podrà accedir a la quota de 21 euros si no s'ha gaudit un primer any de quota gratuïta.
El diploma de Nau Gran no serà vàlid per a accedir a la quota gratuïta.
La documentació a aportar a través de l'Espai AlumniUV és la següent:
· Dades personals
· Pujar a l’Espai AlumniUV DNI o document equivalent.
· Pujar a l’Espai AlumniUV una foto en format jpg (a color, fons blanc, de cara, de front i sense ulleres de sol o altre element com gorres, barrets, etc.) La grandària ha de ser menor de 500 Kb.
· Pujar a l’Espai AlumniUV documentació que demostre la condició de persona recent titulada (será vàlid el títol o dipòsit d’aquest)
Les persones recentment titulades hauran de comprovar que no tenen cap carnet actiu a la Universitat de València. Si fóra així, l’hauran de donar de baixa a la secretaria de la facultat que corresponga.
-
Com donar-me de baixa?
Dins de la nova Comunitat Alumni no hi existeix la baixa com a tal. Ara el que es produeix és un canvi de subscripció. Aquella persona que no vol renovar la quota canvia de la subscripció Premium a Basic.
Entra al teu Espai Alumni i dins de “La Meua Subscripció” fes clic en “Deixar de ser Premium”. -
Fa uns anys vaig formar part d'AlumniUV. Com puc tornar a inscriure'm?
Has d'entrar en "Soc AlumniUV Premium" i fer clic en "Actualitzar les meues dades".
Fes clic en "Recordar contrasenya" sense emplenar els camps de correu electrònic ni contrasenya
Escriu l'email que ens vares donar quant te vares inscriure
Rebràs un email amb les instruccions per a recuperar la contrasenya
Modifica la contrasenya i entra en el teu Espai Alumni
Paga la quota que et correspon, emplena les dades personals que es demanem i puja la documentació. En un parell de dies hàbils es validarà la documentació i rebràs un email amb les indicacions per a recollir el nou carnet.
-
Vull deixar de formar part de la Comunitat AlumniUV
Si no vols tindre cap vinculació amb la Comunitat AlumniUV, ni tan sols com a AlumniUV Basic, has d'entrar en el teu Espai AlumniUV i dins de "La meua subscripció" fer clic en "Vull deixar de formar part de la Comunitat AlumniUV".