Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Jornada de Benvinguda per a l'alumnat de primer curs

• 23 de juliol de 2019
JORNADA DE BENVINGUDA: 5 setembre 2019, 10:00h; Sala Darwin

JORNADA DE BENVINGUDA PER A L'ALUMNAT DE PRIMER CURS

El proper dia 5 de setembre, a les 10:00h., a la Sala DARWIN (Aulari Interfacultatiu) es farà la JORNADA DE BENVINGUDA per a l'alumnat matriculat per primera vegada en el 1r. curs del Grau en Química.

Durant aquesta jornada s'informa als alumnes de qüestions relatives al grau de Química, de l'organització de la Universitat de València, els recursos informàtics, l'estructura de la Facultat de Química i del campus de Burjassot i altres qüestions relatives a la vida universitària.

Podeu vore el programa en el document adjunt.

Llista d'enllaços: