Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

El professor Fernando Sapiña rep la Medalla de la Universitat a títol pòstum

• 23 de juliol de 2019

El Consell de Govern de la Universitat, celebrat aquest matí, ha acordat la concessió de la Medalla de la Universitat, a títol pòstum, al professor d'aquesta Facultat, Fernando Sapiña Navarro.

El Dr. Sapiña, professor Titular de Química Inorgànica i Investigador de l'Institut de Ciència de Materials de la Universitat de València, va faltar sobtadament el passat 16 de gener de 2018.
En la Junta de Facultat del passat 11 d'abril es va aprovar per unanimitat la sol·licitud de la medalla al professor Sapiña pel seus reconeguts mèrits investigadors, de gestió i de divulgació i, sobretot, per la seua excel·lent qualitat humana. La petició també va tindre el suport de la Facultat de Biologia i de l'Institut de Ciència dels Materials.

Més informació