Universitat de ValènciaFacultat de Química Logo del portal

RAMÓN MARTÍNEZ MÁÑEZ, Premi Jaime I de Noves Tecnologies 2018

• 7 de juny de 2018
Image de la noticia

La Facultat de Química felicita a Ramón Martínez Máñez guardonat amb el Premi "Jaime I de Noves Tecnologies 2018".

La Facultat de Química felicita a Ramón Martínez Máñez, guardonat amb el Premi Jaume I de Noves Tecnologies 2018

Ramón Martínez Máñezés llicenciat en Química per la Universitat de València en 1986doctor en Química per la Universitat de València en 1990. Actualment és catedràtic de Química Inorgànica en la Universitat Politècnica de València, Director de l'Institut Interuniversitari de Recerca de Reconeixement Molecular i Desenvolupament Tecnològic i Director Científic del Centre de Recerca Biomèdica en xarxa en Bioingenieria, Biomaterials i Nanomedicina.

La seua investigació és de marcat caràcter interdisciplinari amb una clara incidència sobre el desenvolupament de nanodispositius d’alliberació controlada per a aplicacions biomèdiques. De la seua productivitat científica cal ressaltar que és coautor de 29 patents i ha publicat 400 treballs en revistes de reconegut prestigi, sent el sisè autor amb major índex h a Espanya en el camp Química multidisciplinària. Actualment dirigeix diversos Projectes d’Investigació tant  europeus com estatals i autonòmics.

La seua tasca investigadora ha estat reconeguda amb diversos premis:

• Premi a la Recerca en Excel·lència 2016 Real Sociedad Española de Química

• Premi d'àrbitre de la revista Angew. Chem. Int. Ed. (en 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 i 2015)

• Premi de l'Acadèmia III Mil·lenni 2009 en Química