Universitat de ValènciaUVesports Logo del portal

• 10 de juny de 2021
Image de la noticia

ACTUALITZACIÓ DE LES CONDICIONS I LIMITACIONS DE LA PRÀCTICA DE L’ACTIVITAT FÍSICA I ESPORTIVA EN EL SERVEI D’ESPORTS DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA, de conformitat amb la vigent resolució de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s’acorden mesures en matèria de salut pública en l’àmbit de la Comunitat Valenciana a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, per al período entre el 8 de juny de 2021 i el 30 de juny de 2021.

Activitat física i esportiva de caràcter general

• Es podrà practicar, amb caràcter general, activitat física i esportiva a l’aire lliure i en instal·lacions esportives obertes o tancades, sense contacte físic i en les modalitats individuals, i les que es practiquen per parelles.
  • Instal·lacions tancades: grups màxims de 15 persones i utilització obligatòria de la mascareta
  • Instal·lacions obertes o a l’aire lliure: grups màxims de 25 persones i NO es obligatòria la utilització de la mascareta sempre que es puga mantener la distancia de seguretat

Entrenaments de l'esport federat, dels Campionats d'Esport Universitari (CAEU) i altres competicions

• En grups estables, sempre evitant el contacte amb altres grups d'entrenament.
  • Si és possible, només dinàmiques individuals, sense contacte físic, i sempre garantint el màxim temps possible la distància de seguretat.
  • Prohibició de públic.
  • No és obligatòria la utilització de mascareta

Competicions

• Podran celebrar-se competicions i esdeveniments esportius organitzats per entitats públiques o privades en totes les categories i modalitats esportives.
  • No és obligatòria la utilització de mascareta

Instal·lacions esportives

• Es permet l'ús de vestuaris i de dutxes, amb una limitació d’aforament del 50%.

* ES RECORDA QUE ÚNICAMENT PODEN ACCEDIR A LES NOSTRES INSTAL·LACIONS ESPORTIVES ELS MEMBRES DE LA COMUNITAT UNIVERSITÀRIA DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA I ELS USUARIS I USUÀRIES QUE ESTIGUEN EN POSSESSIÓ DE LA TARJETA ESPORTIVA DE LA UV.