Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

Competicions internes en marxa

Les competicions internes en esports individuals i d'equip ja estàn en marxa i continuen obertes. Els alumnes poden apuntar-se al llarg de tot l'any.

Aquest mes de novembre han arrancat les competicions internes de la Universitat de València. Pel que fa als equips individuals, s’ha iniciat el torneig intern classificatori d’escacs, amb un total de 27 jugadors, que vol dir el nombre més gran d’inscrits en els darrers anys. També ha començat la competició d’esquaix. El seu entrenador, Víctor Requera, va declarar en una recent entrevista per a la web del Servei d’Educació Física i Esports de la UV que “la  Universitat de València és de les poques universitats a Espanya que continua apostant per l’esquaix i celebra competicions tant a nivell intern com regional”. Així mateix, també han començat les competicions d’orientació i vela.

La competició està oberta tant per als esports individuals com d’equip. Els alumnes s’hi poden apuntar durant tot l’any. Més informació en: www.uv.es/sef

Data d'actualització: 17 de novembre de 2017.