
Campionat intern individual de frontó: Un total de 17 inscrits entre les categories masculina i femenina.
El camp de frontó del Campus d’Esports de Blasco Ibáñez de la Universitat de València va albergar la fase final del Campionat intern individual de frontó a mà de 4 i ½ el passat dimarts 18 de febrer. Un campionat amb gran participació, ja que foren un total de 17 els inscrits entre les categories masculina i femenina.
Després d’unes finals molt disputades, en categoria masculina el campió fou Alex Alandes i subcampió Pablo Salvador, mentre que en la categoria femenina Victoria Díez va vèncer a Mar Gimenez.
A més a més, aquest campionat va servir també com a classificatori per a formar part de la selecció que representarà a la Universitat de València al CAEU el 12 de març a l’Eliana.
Pròxima cita: Torneig de frontó amb Pilota Grossa
Una vegada finalitzat aquest primer campionat, la pròxima cita de pilota valenciana a la Universitat serà el pròxim dimarts dia 25 a partir de les 17h de la vesprada al mateix frontó, on es disputarà el torneig de frontó amb pilota grossa, classificatori per al Campionat Internacional Zabalki.
Podeu trobar com inscriure’s o més informació sobre les activitats relacionades amb la pilota en la Universitat al següent enllaç: Activitats pilota