Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

La Universitat participa en la 20a Conferència de la xarxa europea d’esport universitari ENAS

Representació de les universitats espanyoles en la 20a Conferència ENAS a Noruega.

La Universitat de València, representada pel director del Servei d’Educació Física i Esports, José Campos, i el responsable d’Esport Adaptat, Miguel Ángel Torregrosa, va participar en la vintena edició de la conferència internacional ENAS (European Network of Academic Sports Services), celebrada a la ciutat noruega de Trondheim, del 14 al 17 de novembre.

ENAS és una xarxa europea de serveis d’esports universitaris que es reuneix anualment per a intercanviar coneixements i idees entorn de l’àmbit esportiu universitari. “Aquest congrés internacional es configura com a un àmbit interessant per a posar en contacte totes les universitats europees, expressar els problemes que ens afecten a tots, aportar solucions i abordar qüestions sobre finançament, beques i ajudes a projectes”, explica Campos.

Les jornades, que acolliren la participació de 165 persones de 20 nacionalitats diferents i pertanyents a 75 universitats, van constar d’una sèrie de conferències plenàries, a més de la realització d’un treball en xarxa durant el qual es van exposar en un fòrum conjunt els temes d’interés comuns a totes les universitats participants. El congrés també va acollir el lliurament de premis a projectes innovadors i la renovació de la direcció de la xarxa.

Data d'actualització: 23 de novembre de 2017.