Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 06/06/2022 09:30 | 06/06/2022 13:30 | IDOCAL | Facultat de Psicologia i Logopèdia |
2 | 07/06/2022 09:30 | 07/06/2022 13:30 | IDOCAL | Facultat de Psicologia i Logopèdia |
3 | 08/06/2022 10:30 | 08/06/2022 14:30 | IDOCAL | Facultat de Psicologia i Logopèdia |
4 | 09/06/2022 09:30 | 09/06/2022 13:30 | IDOCAL | Facultat de Psicologia i Logopèdia |
5 | 10/06/2022 09:30 | 10/06/2022 13:30 | IDOCAL | Facultat de Psicologia i Logopèdia |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Gonzalez Roma, Vicente
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Hernandez Baeza, Ana Maria
- PDI-Titular d'Universitat
- Tomas Marco, Maria Ines
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
CONTINGUTS
•Estadístics descriptius.
•Anàlisi exploratòria.
•Comparació de mitjanes.
-Proves T.
-Anàlisi de variància d'un factor Entre-subjectes.
-Anàlisi de variància d'un factor de Mesures Repetides.
-Dissenys factorials.
•Anàlisi de variables categòriques.
•Estudi de relacions entre variables.
•Regressió lineal simple.
•Regressió lineal múltiple.
- Conèixer i utilitzar el programa SPSS.
- Conèixer, diferenciar i saber aplicar les tècniques d’anàlisi de dades.
- Interpretar adequadament els resultats de l’aplicació de les tècniques d’anàlisi de dades.
Saber seleccionar entre distintes tècniques d’anàlisi de dades la més adequada per a unes dades donades; saber interpretar-ne els resultats.
Pràctiques d’aula.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en
el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.