Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Conducta organitzacional: accions per a millorar la gestió

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 25
Durada presencial 25
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Període 2on semestre
Curs acadèmic 2020-2021
Edició 01
Any del pla de formació 2021
Data d'inici del curs 10/05/2021
Data de finalització del curs 27/05/2021
Data d'inici d'inscripció 24/02/2021
Data de finalització d'inscripció 15/03/2021
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 10/05/2021 09:30 10/05/2021 14:30 Aula 1.1 CFQ
2 13/05/2021 09:30 13/05/2021 13:30 Aula 1.1 CFQ
3 17/05/2021 09:30 17/05/2021 13:30 Aula 1.1 CFQ
4 20/05/2021 09:30 20/05/2021 13:30 Aula 1.1 CFQ
5 24/05/2021 09:30 24/05/2021 13:30 Aula 1.1 CFQ
6 27/05/2021 09:30 27/05/2021 13:30 Aula 1.1 CFQ
Perfil professional destinataris
PAS de la Universitat de València: Gerent, Vicegerents/es, Caps de Servei, Directors/es Tècnics/iques de Serveis, Caps de Secció, Administradors/es.
Professorat UV
  • Gil Monte, Pedro Rafael
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
Ver ficha
Objectius formatius
  • Desenvolupar habilitats bàsiques de lideratge i direcció.
  • Proporcionar les bases per realitzar una gestió motivadora.
  • Aplicar tècniques de desenvolupament i motivació de personal.
  • Conèixer la importància dels equips de treball en les organitzacions.
  • Conèixer les etapes de creació, gestió i direcció d’equips de treball.
  • Desenvolupament habilitats per generar sinergies positives entre els membres de l’equip.
  • Desenvolupar habilitats per a la direcció d’equips de treball.
  • Desenvolupar habilitats per millorar l’eficàcia de la comunicació i la resolució de conflictes.
Continguts
  • Autoorganització directiva.
  • Comunicació efectiva en grups de treball.
  • Creació i consolidació de l’equip de treball.
  • Lideratge, coaching i motivació de persones.
  • Habilitats socials per a directius.
  • Presa de decisions.
Competències que es desenvoluparan

Les competències que es potenciaran es relacionen amb:

  • La millora dels processos de comunicació interpersonal en l’àmbit laboral.
  • L’optimització de les estratègies de comunicació.
  • La gestió del treball en equipo i les seues diferències respecte d’altres formats d’organització de l’activitat laboral.
  • La identificació de les capacitats personals per al treball en equip i l’establiment de maneres d’optimitzar-les.
  • L’aprenentatge de diferents tècniques de treball en equip.
  • La identificació de les competències personals en aspectes clau de l’autoorganització del treball professional individual.
  • La planificació d’objectius de millora de les capacitats pròpies.
  • La utilització de tècniques que optimitzen les capacitats de gestió de l’activitat professional pròpia.
  • La capacitat per identificar diferents modalitats de direcció d’equips en funció de les característiques de les persones i de les tasques que cal realitzar.
  • L’avaluació de les competències personals per dirigir persones i plantejar objectius de millora.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

L’avaluació es farà mitjançant examen de preguntes tipus test i exercicis a resoldre a classe. Es valorarà la participació a classe.


Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

 

Darrera modificació 16/09/2021