Destinataris
PAS
Modalitat d'impartició
Presencial
Llengua
Castellà
Durada total
25
Durada presencial
25
Programa
Formació contínua
Modalitat formativa
Curs
Període
2on semestre
Curs acadèmic
2020-2021
Edició
01
Any del pla de formació
2021
Data d'inici del curs
10/05/2021
Data de finalització del curs
27/05/2021
Data d'inici d'inscripció
24/02/2021
Data de finalització d'inscripció
15/03/2021
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 10/05/2021 09:30 | 10/05/2021 14:30 | Aula 1.1 CFQ | |
2 | 13/05/2021 09:30 | 13/05/2021 13:30 | Aula 1.1 CFQ | |
3 | 17/05/2021 09:30 | 17/05/2021 13:30 | Aula 1.1 CFQ | |
4 | 20/05/2021 09:30 | 20/05/2021 13:30 | Aula 1.1 CFQ | |
5 | 24/05/2021 09:30 | 24/05/2021 13:30 | Aula 1.1 CFQ | |
6 | 27/05/2021 09:30 | 27/05/2021 13:30 | Aula 1.1 CFQ |
Perfil professional destinataris
PAS de la Universitat de València: Gerent, Vicegerents/es, Caps de Servei, Directors/es
Tècnics/iques de Serveis, Caps de Secció, Administradors/es.
Professorat UV
- Gil Monte, Pedro Rafael
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
Estructura UV organitzadora
Objectius formatius
- Desenvolupar habilitats bàsiques de lideratge i direcció.
- Proporcionar les bases per realitzar una gestió motivadora.
- Aplicar tècniques de desenvolupament i motivació de personal.
- Conèixer la importància dels equips de treball en les organitzacions.
- Conèixer les etapes de creació, gestió i direcció d’equips de treball.
- Desenvolupament habilitats per generar sinergies positives entre els membres de l’equip.
- Desenvolupar habilitats per a la direcció d’equips de treball.
- Desenvolupar habilitats per millorar l’eficàcia de la comunicació i la resolució de conflictes.
Continguts
- Autoorganització directiva.
- Comunicació efectiva en grups de treball.
- Creació i consolidació de l’equip de treball.
- Lideratge, coaching i motivació de persones.
- Habilitats socials per a directius.
- Presa de decisions.
Competències que es desenvoluparan
Les competències que es potenciaran es relacionen amb:
- La millora dels processos de comunicació interpersonal en l’àmbit laboral.
- L’optimització de les estratègies de comunicació.
- La gestió del treball en equipo i les seues diferències respecte d’altres formats d’organització de l’activitat laboral.
- La identificació de les capacitats personals per al treball en equip i l’establiment de maneres d’optimitzar-les.
- L’aprenentatge de diferents tècniques de treball en equip.
- La identificació de les competències personals en aspectes clau de l’autoorganització del treball professional individual.
- La planificació d’objectius de millora de les capacitats pròpies.
- La utilització de tècniques que optimitzen les capacitats de gestió de l’activitat professional pròpia.
- La capacitat per identificar diferents modalitats de direcció d’equips en funció de les característiques de les persones i de les tasques que cal realitzar.
- L’avaluació de les competències personals per dirigir persones i plantejar objectius de millora.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
L’avaluació es farà mitjançant examen de preguntes tipus test i exercicis a resoldre a classe. Es valorarà la participació a classe.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.
Darrera modificació
16/09/2021