Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 21/10/2024 15:00 | 21/10/2024 18:00 | ||
2 | 23/10/2024 15:00 | 23/10/2024 18:00 |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Pereda Cervera, Javier
- PDI-Titular d'Universitat
- Vicedega/Vicedegana / Vicedirector/a Ets
El curs està dissenyat perquè els participants desenvolupen competències avançades per a utilitzar zoom per a fins docents (o altres) de manera professional.
● Els continguts del curs seran:
− Revisió ràpida d'aspectes bàsics de Zoom
− Aplicació Zoom workplace i configuració de Zoom avançada
− Creació de sessions avançades utilitzant plantilles des de Zoom amb inscripció, qüestionaris, enquestes, etc.
− Interfície avançada de Zoom, control de vistes i webcam avançada
− Compartir contingut múltiple, control remot i anotació
− Xat, transcripció i subtítols avançats
− Intel·ligència artificial de Zoom (IA Companion)
− Gravació de vídeos amb Zoom
− Enquestes amb Zoom i recollida de dades
− Pissarres i notes de Zoom
− Configuració de sales separades
− Retransmissió amb Zoom
− Aplicacions dins de Zoom
− Iniciació a la utilització de Zoom en equips de treball i calendaris
− Creació de videoconferències amb Zoom a l'Aula Virtual i fora d'ella de manera segura i eficient, enfocada a la utilització docent per a múltiples cursos d'AV
− Utilització de Zoom com a ferramenta motivadora i interactiva en classes no presencials o fins i tot en classes presencials
− Creació de vídeos avançats mitjançant Zoom
− Control de les múltiples opcions que permet Zoom per a personalitzar la seua experiència d'ús
− Treball en equip mitjançant Zoom
Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores de l'acció formativa. Crear una videoconferència avançada amb finalitats docents i interaccionar en les sessions de grup.