Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 26/01/2023 09:00 | 26/01/2023 11:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 03/02/2023 09:00 | 03/02/2023 11:00 | Aula 1.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 10/02/2023 09:00 | 10/02/2023 11:00 | Aula 1.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
4 | 17/02/2023 09:00 | 17/02/2023 11:00 | Aula 1.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Gonzalbo Gomez, Josep Angel
- PAS-E.T.S. Informacio
- (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
Aquest curs té com a objectiu procurar una aproximació inicial al SEU de manera que permeta als participants planificar i optimitzar la comunicació en la seua estructura UV per a millorar el seu posicionament i incrementar la seua autoritat en l'entorn en línia.
Programa.
1. Introducció al SEU
1.1. Què és el SEU
1.2. User *Experience (*UX)
1.3. SERPs
1.4. SEM (Search Engine Màrqueting)
1.5. Featured Snippets (fragments destacats)
1.6. EAT: Experiència, autoritat i confiança
1.7. Web Core Vitals
2. Funcionament del motor de cerca Google
2.1. Processament: Rastreig, Indexació, Publicació
2.2. Algorismes de cerca
3. SEU on page
3.1. Estructura de URLs.
3.2. Etiquetes Title i Description
3.3. Imatges
3.4. Headings
3.5. Velocitat de càrrega
3.6. Optimització mòbil Google mobile-first
3.7. Indexació i rastreig
3.8. Enllaçat intern.
4. SEU off page
4.1. Link building, anchor text, link juice, link baiting, do follow/no follow
4.2. Mitjà social SEU
5. SEU Local
5.1. Concepte i importància
5.2. Google My Business
5.3. Google Maps
6. Estratègies de màrqueting continguts per a SEU
6.1. Planificació estratègica:
6.1.1. Anàlisi de la situació
6.1.2. Determinació d'objectius
6.1.3. Público objectiu
6.1.4. Disseny de l'estratègia
6.1.5. Implementació
6.1.6. Mesurament de resultats
6.2. Qualitat dels continguts i aportació de valor
6.3. Estratègia omnicanal 360é
6.4. Storytelling i transmèdia content
6.5. Black-hat i white-hat
6.6. URL, Keywords, title, heading tags, fique descripció
6.7. Redacció: Longitud textos, fórmula APP, Bucket Brigades, preguntes, FAQ, PQNT, deixar caps per lligar, índexs convincents, imatges, vídeo, links interns, optimització per a cerques per veu, topic clústers, actualització continguts antics
6.8. Canales
6.8.1. Newsletter
6.8.2. Xarxes socials
6.8.3. Blog
6.8.4. App
6.8.5. Altres
7. Eines SEU
7.1. SEMrush
7.2. Sistrix
7.3. Google Analytics
8. Exercicis pràctics
• Comprendre les variables implicades en el posicionament natural en cercadors d'un lloc web corporatiu UV
• Aplicar millores en el lloc web corporatiu UV que possibiliten una millora del posicionament
• Desenvolupar estratègies en diferents canals de comunicació que possibiliten una millora del posicionament
• Conéixer eines d'auditoria i benchmarking SEU
Assistència al 85% de les hores síncrones o presencials, visualització del 100% dels continguts en línia i la superació de les proves d'avaluació fixades.
Realització d'exercicis pràctics.