Destinataris
PDI
Modalitat d'impartició
En línia síncrona
Llengua
Valencià
Durada total
15
Durada en línia síncrona
15
Programa
Formació contínua
Modalitat formativa
Curs
Període
1er semestre
Curs acadèmic
2020-2021
Edició
01
Any del pla de formació
2021
Data d'inici del curs
04/02/2021
Data de finalització del curs
25/03/2021
Data d'inici d'inscripció
12/01/2021
Data de finalització d'inscripció
19/01/2021
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 04/02/2021 10:00 | 04/02/2021 12:00 | ||
2 | 11/02/2021 10:00 | 11/02/2021 12:00 | ||
3 | 25/02/2021 10:00 | 25/02/2021 12:00 | ||
4 | 04/03/2021 10:00 | 04/03/2021 12:00 | ||
5 | 25/02/2021 10:00 | 25/03/2021 12:00 |
Professorat UV
- Pla Castells, Marta
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Director/a Titulacio Master Oficial
Estructura UV organitzadora
Objectius formatius
- Introduir les diferents eines de Microsoft365 i que serveixen per a fer costat als professors i estudiants que tenen el repte d'aprendre en un entorn cada vegada més col·laboratiu i mòbil.
- La principal eina que es gastarà es Microsoft Teams. Una plataforma que crea un centre digital ideal perquè els professors impartisquen instrucció, milloren l'aprenentatge i interactuen en un espai en línia ric i atractiu.
- Els participants del curs participaran en una sèrie d'activitats d'aprenentatge immersiu que crearan una sòlida comprensió de com utilitzar els equips Microsoft per a millorar la instrucció i satisfer les necessitats d'aprenentatge dels seus estudiants.
Continguts
- Comprendre com crear un equip de classe de Microsoft en Office 365
- Crear consciència de les múltiples funcions que els equips de Microsoft poden servir com una extensió del saló de classes
- Practicar l'ús d'equips com una extensió de l'aprenentatge a l'aula
- Fer un ús raonable i adequat per a aprofitar les noves tecnologies per a els processos d’ensenyament i aprenentatge significatius.
Competències que es desenvoluparan
- Establir objectius d'aprenentatge professional per a explorar i aplicar els enfocaments pedagògics que la tecnologia fa possibles i reflexionar sobre la seua eficàcia.
- Modelar per als col·legues la identificació, exploració, avaluació, curació i adopció de nous recursos i instruments digitals per a l'aprenentatge.
- Crear experiències perquè els estudiants facen contribucions positives i socialment responsables i exhibisquen un comportament empàtic en línia que construïsca relacions i comunitat.
- Utilitzar la tecnologia per a crear, adaptar i personalitzar experiències d'aprenentatge que fomenten l'aprenentatge independent i s'adapten a les diferències i necessitats dels alumnes.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
Realització de les tasques intermèdies que es lliuraran i seran corregides (2 tasques) Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores i realitzar les dues tasques d’avaluació.
Darrera modificació
30/09/2021