Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Docència i avaluació en línia amb Microsoft365 i Teams

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Valencià
Durada total 15
Durada en línia síncrona 15
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Període 1er semestre
Curs acadèmic 2020-2021
Edició 01
Any del pla de formació 2021
Data d'inici del curs 04/02/2021
Data de finalització del curs 25/03/2021
Data d'inici d'inscripció 12/01/2021
Data de finalització d'inscripció 19/01/2021
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 04/02/2021 10:00 04/02/2021 12:00
2 11/02/2021 10:00 11/02/2021 12:00
3 25/02/2021 10:00 25/02/2021 12:00
4 04/03/2021 10:00 04/03/2021 12:00
5 25/02/2021 10:00 25/03/2021 12:00
Professorat UV
  • Pla Castells, Marta
  • PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
  • Director/a Titulacio Master Oficial
Ver ficha
Objectius formatius
  • Introduir les diferents eines de Microsoft365 i que serveixen per a fer costat als professors i estudiants que tenen el repte d'aprendre en un entorn cada vegada més col·laboratiu i mòbil.
  • La principal eina que es gastarà es Microsoft Teams. Una plataforma que crea un centre digital ideal perquè els professors impartisquen instrucció, milloren l'aprenentatge i interactuen en un espai en línia ric i atractiu.
  • Els participants del curs participaran en una sèrie d'activitats d'aprenentatge immersiu que crearan una sòlida comprensió de com utilitzar els equips Microsoft per a millorar la instrucció i satisfer les necessitats d'aprenentatge dels seus estudiants. 
Continguts
  • Comprendre com crear un equip de classe de Microsoft en Office 365
  • Crear consciència de les múltiples funcions que els equips de Microsoft poden servir com una extensió del saló de classes
  • Practicar l'ús d'equips com una extensió de l'aprenentatge a l'aula
  • Fer un ús raonable i adequat per a aprofitar les noves tecnologies per a els processos d’ensenyament i aprenentatge significatius.
Competències que es desenvoluparan
  • Establir objectius d'aprenentatge professional per a explorar i aplicar els enfocaments pedagògics que la tecnologia fa possibles i reflexionar sobre la seua eficàcia.
  • Modelar per als col·legues la identificació, exploració, avaluació, curació i adopció de nous recursos i instruments digitals per a l'aprenentatge.
  • Crear experiències perquè els estudiants facen contribucions positives i socialment responsables i exhibisquen un comportament empàtic en línia que construïsca relacions i comunitat.
  • Utilitzar la tecnologia per a crear, adaptar i personalitzar experiències d'aprenentatge que fomenten l'aprenentatge independent i s'adapten a les diferències i necessitats dels alumnes.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Realització de les tasques intermèdies que es lliuraran i seran corregides (2 tasques) Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores i realitzar les dues tasques d’avaluació.

Darrera modificació 30/09/2021