Destinataris
PAS
Modalitat d'impartició
En línia síncrona
Llengua
Castellà
Durada total
15
Durada en línia síncrona
15
Programa
Formació contínua
Modalitat formativa
Curs
Període
2on semestre
Curs acadèmic
2020-2021
Edició
01
Any del pla de formació
2021
Data d'inici del curs
10/02/2021
Data de finalització del curs
22/02/2021
Data d'inici d'inscripció
16/12/2020
Data de finalització d'inscripció
21/12/2020
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 10/02/2021 10:00 | 10/02/2021 14:00 | En línia | |
2 | 15/02/2021 10:00 | 15/02/2021 14:00 | En línia | |
3 | 19/02/2021 10:00 | 19/02/2021 14:00 | En línia | |
4 | 22/02/2021 10:00 | 22/02/2021 13:00 | En línia |
Perfil professional destinataris
PAS de la Universitat de València
Professorat UV
- Diaz Garcia, Maria Isabel
- PDI-Titular d'Universitat
- Cap de Seccio-Servei
- Cap Iniciatives del Sfpie
Estructura UV organitzadora
Objectius formatius
Aprendre a manejar i integrar diferents eines en línia, tant síncrones com asíncrones, com recursos per a la gestió universitària.
Continguts
- Comunitats en aula virtual:
- Incorporació de membres a la comunitat. Assignació de perfils.
- Establiment de grups i d’agrupacions.
- Gestió documental: carpetes/ arxius / enllaços / importar.
- Interrelació amb els usuaris (individuals, grups i agrupacions).
- Tasques/ fòrums / missatges/ correus electrònics/ notícies/ recordatoris.
- Reunions: convocatòria, control d’assistència, consultes, sistemes de votació (elaboració de qüestionaris / nominatius i anònims, recompte).
- Aplicacions per a videoconferències
- La BBC: funcions bàsiques d’administrador (allotjar-ho en la comunitat virtual de la reunió, crear sessió, gestionar perfils, pujar documentació, enregistrar sessions …).
- Zoom: funcions bàsiques d’administrador (crear sessió, assignació de perfils, enregistrar sessions…).
- Equips Teams des de la comunitat virtual. Activació. Principals funcionalitats.
Competències que es desenvoluparan
- És capaç de manejar els aspectes bàsics de les comunitats d’aula virtual per a la gestió universitària.
- És capaç d’integrar la BBC i Teams dins la comunitat i d’utilitzar-la per al desenvolupament de reunions en línia usant les funcionalitats bàsiques.
- És capaç d’utilitzar altres eines de videoconferència (Zoom) per a la gestió universitària.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.
Darrera modificació
20/09/2021