Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

ÚS DIDÀCTIC DE MOODLE – NIVELL INTERMEDI

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 20
Durada en línia síncrona 20
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 10/09/2025
Data de finalització del curs 08/10/2025
Data d'inici d'inscripció 24/03/2025
Data de finalització d'inscripció 04/04/2025
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 10/09/2025 10:00 10/09/2025 14:00
2 17/09/2025 10:00 17/09/2025 14:00
3 24/09/2025 10:00 24/09/2025 14:00
4 01/10/2025 10:00 01/10/2025 14:00
5 08/10/2025 10:00 08/10/2025 14:00
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Objectius formatius
  • Ampliar coneixements sobre l'ús didàctic de Moodle.
  • Aprendre a crear i configurar assignatures mitjançant Moodle, aprofitant la majoria de les seues funcionalitats i recursos.
Continguts
  • Agregar i modificar recursos de Moodle: vídeos, lliure…
  • Agregar i modificar activitats de Moodle: agenda, assistència, autoselecció de grup, feedback, qüestionaris senzills…
  • Altres funcionalitats de Moodle: matriculació d'usuaris, restriccions d'accés, multiidioma…
  • Opcions del llibre de qualificacions i exportació de notes a actes.
Competències que es desenvoluparan
  • Configuració d'aspectes de complexitat intermèdia de Moodle.
  • Ús de les eines i funcionalitats de complexitat intermèdia de Moodle.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscripció