Universitat de ValènciaServei d'Informació i Dinamització Logo del portal

Sóc estudiant de grau, quan puc demanar l’ajuda per a la col·laboració en la investigació?

Per a sol·licitar l'ajuda cal estar matriculat/a en l'últim any de grau o primer de màster durant el període de sol·licitud.

La convocatòria diu que l’estudiantat de primer curs de màster pot ser beneficiari d’aquestes ajudes. Si el meu màster és de només un any, puc sol·licitar-la?

Sí, sempre que estigues matriculat del curs complet i per primera vegada.

Si estic fent un màster i tinc una beca d’investigació, puc sol·licitar aquesta ajuda?

No. Resulta incompatible la percepció simultània d'aquestes ajudes amb les beques i ajudes predoctorals de convocatòries de R+D+I i amb les beques de col·laboració en departaments del Ministeri d'Educació i Formació Professional. També són incompatibles amb altres ajudes, beques o contractes amb la mateixa finalitat i, segons el període de gaudiment i de les bases reguladores de les corresponents convocatòries, poden ser incompatibles amb les de diferent finalitat. En cas de dubte, pots escriure un correu a colinvest@uv.es.

M’han demanat documentació que faltava en la meua sol·licitud. Com la presente?

En la Seu Electrònica de la UV, accedeix a “Tràmits”, tria el procediment de sol·licitud d’aquesta ajuda i en la columna "accions" obri el desplegable i tria "annexar" per a adjuntar la documentació.    

Com puc saber si m’han concedit l’ajuda?

Rebràs una notificació electrònica que t’informarà de la resolució de concessió. També pots accedir a la informació en el web del Sedi i en el tauler d’anuncis oficial de la Universitat.

M’he quedat en llista d’espera i tinc una nota mitjana d’expedient superior a la d’altres sol·licitants que han obtingut l’ajuda. Com és possible?

Segons els criteris de valoració establerts en la convocatòria, els projectes que compten amb el vistiplau del departament que corresponga, s’ordenen per nota mitjana d’expedient. Tot seguit, s’assigna una ajuda a la primera sol·licitud de cada departament sense repetir-ne cap. En el teu cas, deu haver-hi un altra persona amb major qualificació mitjana d’expedient que ha sol·licitat el mateix departament que tu. Podran coincidir, de manera excepcional, dues persones beneficiàries del mateix departament, quan aquest reunisca una determinada puntuació en la darrera memòria d'investigació avaluada.

M’han concedit l’ajuda. Quin termini tinc per a realitzar les 225 hores de col·laboració en el departament?

Des de la data d’acceptació de l’ajuda concedida i fins, com a màxim, el 31 d’agost del mateix curs.

Quin és el termini per a presentar l’acceptació?

Cinc dies hàbils des de l’endemà de la publicació de la resolució de concessió definitiva.

Com he de justificar que he realitzat la col·laboració i complert la dedicació prevista? 

La justificació és un tràmit intern que fa el departament corresponent, a partir de la data de finalització de les 225 hores de l’activitat de col·laboració i fins al 30 d'octubre del mateix any, com a màxim, mitjançant l’enviament de la certificació de finalització al Sedi. 

En quin moment es rep la quantia de l’ajuda?

Dins del termini de dos mesos a partir de la recepció en el Sedi de la certificació que acredita la justificació de l’ajuda. 

Tinc concedida l’ajuda, però m’ha sorgit un imprevist i no podré iniciar la col·laboració. Què he de fer?

Has de renunciar a l’ajuda concedida. Emplena el document d’acceptació disponible al web del Sedi de la convocatòria i marca la casella de renúncia. Aquest document l’has d’annexar al número d’expedient de la sol·licitud de l’ajuda per la Seu Electrònica UV.

M’interessa demanar l’ajuda per a la col·laboració en  la investigació, però tinc dubtes respecte dels requisits acadèmics. On puc informar-me?

Al Sedi, mitjançant un correu electrònic a colinvest@uv.es.

Com puc saber el número de persones beneficiàries d’aquestes ajudes que pot tenir el departament del meu interés?

Trobaràs el detall a l’annex II de la convocatòria.