Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

El Sedi ofereix atenció en línia

  • 22 de març de 2020
web Sedi

D’acord amb les instruccions de la Universitat de València davant la situació de crisi sanitària ocasionada pel coronavirus Covid-19, el Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi) ha posat en marxa un Pla de continuïtat que inclou el tancament de les oficines dels tres campus.

A partir del dilluns 23 de març, les consultes sobre programes propis del Sedi s'atenen per correu electrònic. Podeu escriure un missatge, segons la temàtica, a:

  • Consultes sobre ajudes a projectes socioculturals, igualtat, per a estudiants claustrals: participa@uv.es.
  • Consultes sobre participació i representació: participa@uv.es.
  • Consultes sobre borses de viatge, ajudes DRAC, iniciació a la investigació: sedi_ajudes@uv.es.
  • Consultes sobre voluntariat, ajudes a projectes de cooperació i borses de viatge de voluntariat: voluntariat@uv.es.
  • Consultes sobre el programa de mentoria Entreiguals: mentors@uv.es.
  • Consultes sobre els cursos de formació La nau dels Estudiants: nauest@uv.es.
  • Consultes sobre la convocatòria Mostra art públic / universitat pública: artpublic@uv.es.
  • Consultes sobre la convocatòria Premis UV d’Escriptura de Creació: dinamitzacio@uv.es.
  • Consultes sobre les lligues de debat, Universitària i de Secundària i Batxillerat:  lliguesdebat@uv.es.
  • Assessorament psicològic, sexològic i psicoeducatiu per a estudiants: alenar.valencia@gmail.com i 96 393 07 31 (en l'horari habitual d'atenció). 
  • Assessorament jurídic per a estudiants: garridonavarro123@yahoo.es i 96 374 39 62 / 649 91 08 21 (en l'horari habitual d'atenció).

A més, les consultes sobre accés a la Universitat de València, estudis, beques, etc., són ateses pel personal del Sedi, junt al d'altres serveis de la Universitat, a través de XatUV. 

Us recordem que els terminis administratius s’han interromput i que queden cancel·lades totes les activitats presencials previstes. Al web del Sedi i als seus perfils oficials en les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram) es comunicarà qualsevol informació d’interès per a les persones usuàries del servei.  Així mateix, també podeu visitar la pàgina principal de la Universitat de València i els seus perfils oficials, on trobareu les novetats i decisions que es puguen produir arran de la crisi sanitària actual.