La Universitat de València posa a disposició dels estudiants, mitjançant cessió temporal, despatxos per a facilitar el desenvolupament de les seues activitats i de la participació estudiantil.
Convocatòria 2023
Destinataris/àries
Col·lectius o associacions d’estudiants de la Universitat de València.
Termini de sol·licitud
Del 5 de gener al 5 de febrer de 2024
Requisits
Poden presentar la sol·licitud les associacions i col·lectius d’estudiants inscrites al Cens d’associacions i col·lectius d’estudiants de la Universitat de València.
Fases del procediment i documentació
1. Publicació de les bases
- Convocatòria i bases reguladores per a l’assignació d’espais al campus dels Tarongers entre les associacions i col·lectius d’estudiants de la Universitat de València, any 2023. [tauler oficial de la UV].
2. Sol·licitud
Les sol·licituds s'han de presentar en la Seu Electrònica de la Universitat de València del 5 de gener al 5 de febrer de 2024. Cal adjuntar obligatòriament aquest formulari.
Accediu al Registre electrònic i seleccioneu:
- Tipus Unitat: Serveis universitaris i Serveis Centrals.
- Nom unitat destinatària: Servei d’Informació i Dinamització (Sedi).
- Grup destinatari: Convocatòria d’espais.
3. Concessió
- Resolució de 25 de març de 2024, del delegat d'Estudiants de la Universitat de València, per la qual s'assigna l'ús d'espais a les associacions i col·lectius de la Universitat de València.
- Resolució complementària de 19 de juliol de 2024, del delegat d'Estudiants de la Universitat de València, per la qual s'assigna l'ús d'espais a associacions i col·lectius de la Universitat de València.
4. Ús dels espais
L’accés als espais adjudicats s’autoritzarà una vegada realitzades les següents tramitacions:
- La persona representant del col·lectiu o associació que haja fet la sol·licitud, haurà d’acceptar les normes d’ús dels espais i comunicar la relació d’estudiants de la Universitat de València per als quals demana autorització. Per a això, ha d’emplenar aquest formulari i enviar-lo a participa@uv.es, des del seu correu d’estudiant UV (@alumni.uv.es), en el termini de deu dies hàbils des de la publicació de la resolució de concessió.
- Cada estudiant que conste en la relació de persones autoritzades haurà d’emplenar i enviar a participa@uv.es, des del seu correu oficial UV, el document individual d’acceptació de les normes d’ús dels espais.
Una vegada lliurada la documentació indicada en els apartats anteriors, es podrà accedir a l’espai assignat.
Per a modificar la llista de persones autoritzades durant el temps que dura la cessió, caldrà que:
- La persona que va presentar la sol·licitud o el representant actual del col·lectiu o associació envie la nova llista d’autoritzats a participa@uv.es.
- Cada persona de la llista envie a participa@uv.es l’acceptació de la normativa.
Més informació
Hi tens dubtes?
Recomanem llegir les bases completes. A més, en cas que necessites fer-nos alguna consulta pots escriure’ns a participa@uv.es.