Universitat de ValènciaServei d'Informació i Dinamització Logo del portal

El Claustre, l’òrgan màxim de representació de la comunitat universitària, té un total de setanta-cinc estudiants, escollits pels centres segons el nombre d’estudiants que correspon a cadascú. Les candidatures han de tenir un mínim de membres, que es calcula a partir del nombre de claustrals que correspon a cada centre.

 

Presentació de candidatures a les eleccions al Claustre 2025  

 

Termini de presentació de candidatures

Del 30 d’octubre al 6 de novembre de 2025, a les 14:00.

Sessió informativa per a la presentació de candidatures

Per donar suport a la presentació de candidatures d’estudiants al Claustre i a les juntes de centre, el Sedi - Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants, organitza una sessió informativa en línia per proporcionar informació general sobre el procés electoral i per resoldre els dubtes de les persones assistents.

  • Dia: dijous 30 d’octubre de 2025
  • Hora: 13:30
  • Lloc: en línia

Procediment de presentació

Les candidatures han de presentar-se a través de la Seu Electrònica de la Universitat. Aquesta aplicació comprova automàticament que les persones que s’inclouen estan matriculades en alguna de les titulacions del centre pel qual es presenten.

La Junta Electoral publica:

  • El nombre mínim d’integrants d’una candidatura.
  • La distribució numèrica de l’estudiantat claustral per col·legis electorals.

Cal atendre aquestes qüestions pràctiques:

  • El o la representant de la candidatura és la persona que fa la inscripció de la candidatura i de tots els membres que la integren. Ha de ser estudiant del mateix centre en què es presenta la candidatura, però no ha de formar part necessàriament de la candidatura. En cas de sol·licitar l’ajuda del Sedi, el representant serà l’únic que podrà fer efectiva l’ajuda.
  • Els candidats i les candidates inclosos han de ser estudiants matriculats en el centre pel qual es presenta la candidatura. 
  • Una vegada presentada la candidatura, tots els estudiants inclosos rebran un correu electrònic al seu compte de la UV, en el qual se’ls comunicarà que han estat inclosos en la candidatura i se’ls demanarà que ho ratifiquen. En el missatge hi haurà un enllaç directe amb el formulari de confirmació.
  • Si la persona representant que inscriu la candidatura també forma part d’aquesta, rebrà el mateix correu de confirmació que la resta de candidats i haurà de confirmar igualment que hi pertany.
  • Quan un candidat o candidata confirma la seua inclusió en la candidatura, la persona representant rep un correu que li comunica la confirmació.
  • Una vegada presentada una candidatura, no es pot modificar. Si se’n vol excloure o incloure-hi candidats, s’haurà de cancel·lar la primera sol·licitud i presentar-ne una de nova.
  • Si un candidat o candidata ha confirmat una sol·licitud i aquesta és cancel·lada, la confirmació ja no té valor. Si es torna a presentar la candidatura, haurà de tornar a confirmar-la.

Campanya electoral

De l’11 de novembre, a les 10:00, al 19 de novembre, a les 23:59.

Ajudes per a la campanya electoral al Claustre

La Delegació d’Estudiants, mitjançant el Servei d’Informació i Dinamització (Sedi) concedeix ajudes per a la campanya: per a anuncis en les xarxes socials i/o còpies en paper.

  • Consulteu ací les condicions per a demanar l’ajuda i sol·licitar-la en el formulari de la presentació de la candidatura a través de la Seu Electrònica UV.
  • Si indiqueu que esteu interessats a sol·licitar l’ajuda, heu de seleccionar les opcions que apareixen en els desplegables per indicar la reprografia de la vostra preferència.