Universitat de ValènciaServei de Prevenció i Medi Ambient Logo del portal

Dia Mundial de la Seguretat i Salut en el Treball

• 22 d’abril de 2024
Dia Mundial de la seguretat i salut en el treball

Amb motiu del Dia Mundial de la Seguretat i Salut en el Treball, 28 d'abril, el Servei de Prevenció i Medi Ambient en col·laboració amb l'Asociación Española Contra el Cáncer a València (AECCV), organitzen el pròxim DIVENDRES 26 D'ABRIL diverses activitats de promoció de la salut.

• 10 a 12h. Instal·lació de llocs amb informació sobre grups de suport per a la deshabituació tabàquica i sobre senyals d'alerta de càncer de pell. Les persones interessades podran realitzar-se prova de cooximetria (nivell de CO) i, així mateix, en el lloc de Blasco Ibañez, la prova de detecció del factor solar.

Ubicació:

Campus de Burjassot: plaça de la cafeteria del campus

Campus dels Tarongers: plaça M. Broseta (junt aulari Nord)

Campus de Blasco Ibáñez: plaça Darwin (Rectorat)

• MESA SOBRE SALUT, al Saló d'Actes del Rectorat, amb les següents xerrades:

10h. "ACTIVES I SEGURES: PROMOVENT EL BENESTAR DE LES PERSONES EN L'ENTORN LABORAL". Lirios Dueñas Moscardó, professora

Titular, Dep. Fisioteràpia.

10:30h. "XERRADA MOTIVACIONAL PER DEIXAR DE FUMAR". AECCV

La Universitat de València, compromesa amb la salut de les seues treballadores i treballadors, inicia amb aquestes accions la seua col·laboració amb l'Associació Espanyola Contra el Càncer a València.

Us animem a participar!