Logo de la Universitat de València Logo Servei de Prevenció i Medi Ambient Logo del portal

coronavirus.

HORARI D'ESTIU
02/08/22

El Servei de Prevenció i Medi Ambient romandrà TANCAT del dia 6 al 21 d'AGOST inclusivament. El Gabinet de salut de Burjassot obrirà de l'1 al 5 i del 22 al 31 d'agost.

Tercera Avaluació General Riscos Psicosocials
31/03/22

A través del Servei de Prevenció i Medi Ambient, la Comissió de Riscos Psicosocials i representants de totes les seccions sindicals s’ha constituït un grup de treball per a dur a terme la tercera avaluació general de riscos psicosocials de la Universitat de València.

VISITES DE BOMBERS AL CAMPUS DE BURJASSOT - PATERNA
25/02/22

El Servei de Prevenció i Medi Ambient de la Universitat de València, en col·laboració amb la dotació dels Parcs de Bombers de Burjassot i Paterna del Consorci Provincial de Bombers de València s'ha dut a terme diverses visites a diferents edificis del Campus de Burjassot – Paterna, amb l'objectiu...

Destaquem