



L'objecte del projecte és la migració de l’actual Sistema de Gestió i Control de les instal·lacions dels edificis Aulari Nord i Aulari Sud del Campus de Tarongers, caigut i sense possibilitat de restablir-lo, per un més actual i adaptat a les necessitats de la Universitat de València.
Esta migració permetrà reduir els consums d’energia, ja que s’optimitzaran els recursos energètics en funció de l’ús dels espais, i com a conseqüència tindrà un impacte en la demanda de producció de l’Edifici de Serveis, tant en energia elèctrica com en energia tèrmica. A més, permetrà introduir les infraestructures de climatització, seguretat, il·luminació i protecció contra incendis en un únic sistema, facilitant les tasques a les parts implicades en els diferents serveis.
Resum de la intervenció
La obra consistirà en la migració de la totalitat delss elements físics obsolets, aprofitant les xarxes físiques de comunicació com són la fibra òptica i el cable de BUS. S’actualitzarà el hardware a la tecnologia actual, compatible amb els requisits establerts per la Universitat de València.











- Previsió: 540.000,00 €.
- Valnu Servicios de Ingeniería S.L.
-
Pendent d’adjudicar.
Campus de Blasco Ibáñez
Av. Blasco Ibañez, 13
46010 València (València)
963 983 479