Universitat de ValènciaServei Tècnic i de Manteniment Logo del portal

Campus de Tarongers.
Substitució d'ascensors de la Facultat d'Economia
Rehabilitació Rehabilitació
 

L'objecte del projecte és la substitució de 5 ascensors en la Facultat d'Economia de la Universitat de València.

Per a dur-ho a terme se substituïxen cabines, motors i escomeses i portes d'accés a ascensors. La intervenció no suposa modificació estructural.

Indicar que dos dels cinc ascensors a substituir, els números 2 i 4 baixen a soterrani. Els altres 3 ascensors que no baixen fins a esta planta, tenen la seua vertical lliure al pas de persones, ja que esta paredada i per tant lliure per a un possible recorregut d'emergència de l'ascensor.

 

Resum de la intervenció

L'actuació prevista és la substitució integral de 5 ascensors de la facultat de Dret de la Universitat de València al Campus dels Tarongers.

Els nous ascensors previstos no necessiten cambra de màquines i tenen les següents característiques:

  • 3 ascensors x 12 persones, 900 kg, amb 7 parades, velocitat 1,6 m/s.
  • 2 ascensors x 12 persones, 900 kg, amb 8 parades, velocitat 1,6 m/s, d'accés restringit.

Els treballs necessaris, per a la substitució de cadascun dels ascensors existents, són els següents:

  1. Desmuntatge i retirada integral de l'ascensor existent, incloent-hi cabina, guies, maquinària, portes actuals, quadre de maniobra, etc.
  2. Preparació de buit i fossat existent per a rebre el nou ascensor projectat, reparació de paraments per desperfectes produïts en el desmuntatge, escomeses, modificació de buits de portes de pis, etc.
  3. El projecte ha inclòs: nova cabina, nous motors, nova instal·lació d'elements auxiliars (cables, guies, contrapesos, etc), nou quadre de comandament i noves portes.
  4. Treballs accessoris de remats, suplementació, passos, reposicions, obra civil, etc.
  5. Regulació i proves de tots els elements del nou ascensor instal·lat i programació de l'ascensor per a definir el funcionament òptim.
  6. Posada en marxa de l'equip, prova dels elements de seguretat, certificacions i verificació d'OCA.

Nota: Termini d'execució: 6 mesos ampliat a 7.

Progrés de l'actuació
Autorització de la despesa per gerència i el Vicerectorat d'Economia i InfraestructuresAutorització de la despesa per gerència i el Vicerectorat d'Economia i Infraestructures
Elaboració del PPT (Plec de Prescripcions Tècniques)Elaboració del PPT (Plec de Prescripcions Tècniques)
Elaboració pel SCA del quadre de característiques annex al PCAP (Plec de Clàusules Administratives Particulars), i revisió del PPTElaboració pel SCA del quadre de característiques annex al PCAP (Plec de Clàusules Administratives Particulars), i revisió del PPT
Licitació de la redacció del projecte i de la direcció facultativaLicitació de la redacció del projecte i de la direcció facultativa
Resolució adjudicació redacció de projecteResolució adjudicació redacció de projecte
Elaboració de la redacció del projecteElaboració de la redacció del projecte
Sol·licitud de llicència d'obresSol·licitud de llicència d'obres
Licitació de l'obraLicitació de l'obra
Signatura del contracteSignatura del contracte
Inici de les obresInici de les obres
Obra entregadaObra entregada
Data d'inici 2 de novembre de 2024
Data de finalització 9 de juliol de 2024
Pressupost

460.000 €

Localització

Manteniu premuda la tecla Ctrl mentre us desplaceu per apropar o allunyar el mapa

Autors del projecte i direcció d'obra
  • UTE Banacloig-Leing SL-Premea SLP-Dos Mil Tres SLP
Empresa constructora

UTE DOC - FULTON

Responsables UV
Servei Tècnic i de Manteniment

Campus de Blasco Ibáñez

Av. Blasco Ibañez, 13

46010 València (València)

963 864 205

963 983 479

https://www.uv.es/stecnic

servei.tecnic@uv.es