Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Novetats

Resolució de les sol·licituds d'ajudes a cursos d'idiomes per a PAS i PDI

• 14 octubre de 2019

S'ha publicat al Tauler de la Universitat de València la resolució de 14 d'octubre de 2019 del director del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València, per la qual s'atorguen o desestimen diverses sol·licituds d'ajudes a accions formatives del Programa A. La podeu consultar en aquest enllaç. Als annexos podreu consultar la llista de sol·licituds resoltes, denegades i pendents (perquè aporteu al SPL la documentació que hi manca).