University of Valencia logo Logo Tarongers Campus Management Unit Logo del portal

Atenció a persones usuàries

Servei 1: Atendre totes les demandes d’informació formulades per les persones usuàries, així com orientar i resoldre les qüestions i dubtes sobre el funcionament dels serveis de la Unitat de Campus.

Compromís 1: Atendre adequadament totes les demandes d’informació formulades per les persones usuàries.

Indicador 1: Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.

 

Gestió d’espais

Servei 2: Assignar i reservar espais destinats a ús docent reglat (grau i postgrau) a centres de la UV per a impartir l’oferta del curs acadèmic (OCA).

Compromís 2: Traslladar en un termini de 24 hores els comunicats d’incidències relatius als recursos informàtics i audiovisuals situats en les aules (ordinador, videoprojector i megafonia…).

Indicador 2: Percentatge de comunicats d’incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.
 

Gestió d’espais

Servei 3: Gestionar la reserva d’espais, disponibles tras l’OCA, destinats a la docència no reglada i complementària per a la comunitat universitària, seguint el criteri de preferència del protocol vigent i prèvia justificació, d’acord amb les finalitats pròpies de la UV.

Compromís 3: Respondre en un termini de 24 h sobre la disponibilitat o no de l’espai d’ús docent no reglat sol·licitat a través del formulari del web emplenat correctament amb una antelació de 48h.

Indicador 3: Percentatge de respostes relatives a la reserva d’espais d’ús docent no reglat en el termini establert de 24h.

 

Gestió d’espais

Servei 4: Gestionar la cessió temporal d’espais sol·licitada per la comunitat universitària i usuaris i usuàries externs, amb el fi de desenvolupar-hi activitats no contràries als principis de la UV, aplicant el reglament d’execució pressupostària vigent.

Compromís 4: Respondre en un termini de 48 hores, informant sobre la disponibilitat o no de l’espai, comptant des de la data en què es dispose de totes les dades correctes.

Indicador 4: Percentatge de respostes realitzades en el termini de 48h relatives a la cessió temporal d’espais.

 

Suport institucional

Servei 5: Prestar suport a la realització d’activitats de caràcter institucional per a la comunitat universitària com ara: - Donar curs als acords de Mesa de Campus. - Suport a les eleccions i altres actes institucionals. - Registre electrònic. - Gestió d’accés al pàrquing.

Compromís 5: Activar el 100% de sol·licituds de targetes de pàrquing en un termini de 24 h, sempre que es dispose de les dades correctes.

Indicador 5: Percentatge de tramitacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h.

 

Consergeria

Servei 6: Les consergeries dependents de les Unitats de Campus tenen encomanades les següents funcions: - Control d’obertura /tancament i custòdia de claus. - Recepció i distribució del correu. - Difondre informació d’interès (cartells, dates d’exàmens i campanyes). - Control i custòdia de materials, equipaments i objectes perduts. - Revisió i supervisió del bon estat i funcionament de les instal·lacions.

Compromís 6: Dur a terme l’obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d’informació de interès en el termini o horari establert en cada cas.

Indicador 6: Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l’obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d’informació d’interès de les consergeries.

 

Suport tecnològic

Servei 7: Realitzar el manteniment dels equips audiovisuals del campus, així com oferir el suport tècnic necessari per a la seua utilització.

Compromís 7: Realitzar una revisió anual, com a mínim, amb la finalitat d’assegurar el bon funcionament dels equips audiovisuals.

Indicador 7: Nombre de revisions anuals realitzades, relatives al bon funcionament dels equips audiovisuals.