Universitat de ValènciaHuman Resources Service (PDI) Logo del portal

CONTRACTACIÓ PROFESSORAT AJUDANT DOCTOR/A CURS 2024-2025

GUIA formalització contractació professorat Ajudant Doctor-curs 2024-25

El termini per acceptar la plaça i signar el contracte serà de 5 dies hàbils improrrogables.

Per a poder tramitar la formalització del contracte, prèviament HA D’ACCEPTAR LA PLAÇA o UNA DE LES PLACES (cal identifcar el núm.) EN EL TERMINI DE 5 DIES HÀBILS COMPTADORS DES DE L'ENDEMÀ A LA RECEPCIÓ DE LA NOTIFICACIÓ que haurà rebut per correu electrònic, indicant, si és el cas, a quina o quines renúncia.

El mitjà telemàtic habilitat per aquest tràmit és el FORMULARI ELECTRÒNIC D’INSTÀNCIA GENERAL

A més d’acceptar la plaça caldrà emplenar i adjuntar al formulari:

  1. DNI escanejat.
  2. Document de declaració responsable, signat electrònicament.
  3. Model 145 de l’IRPF.
  4. Dades bancàries (model). 
  5. Acreditació de les titulacions acadèmiques i lingüístiques, si fora el cas, exigides en la convocatòria.
    • En el cas dels títols expedits per la Universitat de València, serà suficient indicar-ho i es comprovarà d'ofici.
    • En el cas de títols expedits per una universitat espanyola distinta a la Universitat de València, serà suficient el justificant de verificació de títols descarregat de la Carpeta Ciutadana del Gobern de Espanya.
  6. En cas d’haver treballat com Ajudant Doctor/a (o figura equivalent en la normativa autonòmica) en altra universitat espanyola, caldrà aportar certificat de serveis.

Si no tramiteu l’acceptació de la plaça en el termini establert i segons s’ha indicat, s'entendrà que renuncieu als drets d’aquesta.

No es podrà suspendre la signatura del contracte. No obstant això, amb caràcter extraordinari, el Rectorat, a petició de la persona interessada, podrà suspendre els terminis de signatura del contracte quan per motius acreditats de força major o cas fortuït li siga impossible o extraordinàriament dificultosa la incorporació a la universitat en els terminis establerts.

Revisada la documentació adjunta, el Servei de RRHH-PDI li comunicarà la disponibilitat del contracte per a la seua signatura.

La SIGNATURA DEL CONTRACTE es realitzarà en l’entorn de ENTREU mitjançant certificat de signatura digital.

En cas de no disposar de certificat electrònic, pot sol·licitar-lo en els punts d’emissió habilitats al Registre General i oficines de registre auxiliars de la UV.