- Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.
- Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.
- Percentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d'espais en el termini de 24h.
- Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d'espais.
- Percentatge d'activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h.
- Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries.
Atenció a persones usuàries
Servei 1: Atendre totes les demandes d'informació formulades per les persones usuàries, així com orientar i resoldre les qüestions i dubtes sobre el funcionament dels serveis de la Unitat de Campus.
Compromís 1: Atendre adequadament totes les demandes d'informació formulades per les persones usuàries.
INDICADOR 1: Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.
Fórmula: Sumatori del nombre de queixes de la causa 2 + la causa 3 de la Bústia SQiF
Meta: Evolució negativa
Unitats: queixes
Any | Valor | Desviació | Causa de la desviació negativa | Observacions |
---|---|---|---|---|
2021 | 0 | 0 | ||
2022 | 0 | 0 | ||
2023 | 0 | 0 |
Gestió d'espais
Servei 2: Assignar i reservar espais destinats a ús docent reglat (grau i postgrau) a centres de la UV per a impartir l'oferta del curs acadèmic (OCA).
Compromís 2: Traslladar en un termini de 24 hores els comunicats d'incidències relatius als recursos informàtics i audiovisuals situats en les aules (ordinador, videoprojector i megafonia...).
INDICADOR 2: Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.
Fórmula: [Nombre de comunicats d'incidències traslladats dins del termini (24h) / Total d'incidències rebudes] x 100
Meta: 100%
Unitats: %
Any | Valor | Numerador / denominador | Desviació | Causa de la desviació negativa | Observacions |
---|---|---|---|---|---|
2021 | 100 | 328/328 | 0 | ||
2022 | 100 | 130/130 | 0 | ||
2023 | 100 | 79/79 | 0 |
Gestió d'espais
Servei 3: Gestionar la reserva d'espais, disponibles tras l'OCA, destinats a la docència no reglada i complementària per a la comunitat universitària, seguint el criteri de preferència del protocol vigent i prèvia justificació, d'acord amb les finalitats pròpies de la UV.
Compromís 3: Respondre en un termini de 24 h sobre la disponibilitat o no de l'espai d'ús docent no reglat sol·licitat a través del formulari del web emplenat correctament amb una antelació de 48h.
INDICADOR 3: Percentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d'espais en el termini de 24 h.
Fórmula: [Nombre de respostes realitzades en el termini de 24h / Total de sol·licituds correctes de reserva d'espais] x 100
Meta: 100%
Unitats: %
Any | Valor | Numerador / denominador | Desviació | Causa de la desviació negativa | Observacions |
---|---|---|---|---|---|
2021 | 99,86 | 2.213 / 2.216 | -0,14 | Causes de la desviació: peticions confuses o amb espais ja reservats, cerca d'espais en altres centres per alta ocupació en l'Aulari, etc. | |
2022 | 100 | 1.853/1.853 | 0 | ||
2023 | 99,95 | 2.014/2.015 | -0,05 | Oblit involuntari a contestar | Es tracta d'un error humà aïllat, no s'implementa cap acció de millora |
Gestió d'espais
Servei 4: Gestionar la cessió temporal d'espais sol·licitada per la comunitat universitària i usuaris i usuàries externs, amb el fi de desenvolupar-hi activitats no contràries als principis de la UV, aplicant el reglament d'execució pressupostària vigent.
Compromís 4: Respondre en un termini de 72 hores sobre la disponibilitat o no de l'espai i donar el seu pressupost, comptador des de la data en què es dispose de totes les dades correctes.
INDICADOR 4: Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d'espais.
Fórmula: [Nombre de respostes emeses en el termini de 72h / Total de sol·licituds de cessió temporal d'espais rebudes] x 100
Meta: 100%
Unitats: %
Any | Valor | Numerador / denominador | Desviació | Causa de la desviació negativa | Observacions |
---|---|---|---|---|---|
2021 | 100 | 558/558 | 0 | ||
2022 | 100 | 603/603 | 0 | ||
2023 | 100 | 414/414 | 0 |
Suport Institucional
Servei 5: Prestar suport al desenvolupament d'activitats de caràcter institucional per a la comunitat universitària com:
- Donar curs als acords de Mesa de Campus.
- Suport a les eleccions i altres actes institucionals.
- Registre electrònic.
- Gestió d'accés al pàrquing del personal amb vinculació laboral.
Compromís 5: Activar el 100% de sol·licituds de targetes de pàrquing en un termini de 24 h, sempre que es dispose de les dades correctes.
INDICADOR 5: Percentatge d'activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h.
Fórmula: [Nombre d'activacions de targetes de pàrquing realitzades en 24 h / Total de sol·licituds rebudes d'activació de pàrquing] x 100.
Meta: 100%
Unitats: %
Any | Valor | Numerador / denominador | Desviació | Causa de la desviació negativa | Observacions |
---|---|---|---|---|---|
2021 | 100 | 46/46 | 0 | ||
2022 | 100 | 168/168 | 0 | ||
2023 | 100 | 213/213 | 0 |
Consergeria
Servei 6: Les consergeries dependents de les Unitats de Campus tenen encomanades les següents funcions:
- Control d'obertura /tancament i custòdia de claus.
- Recepció i distribució del correu.
- Difondre informació d'interés (cartells, dates d'exàmens i campanyes).
- Control i custòdia de materials, equipaments i objectes perduts.
- Revisió i supervisió del bon estat i funcionament de les instal·lacions.
Compromís 6: Dur a terme l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació de interès en el termini o horari establert en cada cas.
INDICADOR 6: Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries.
Fórmula: Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució del correu i la difusió d'informació d'interés.
Meta: Evolució negativa
Unitats: queixes
Any | Valor | Desviació | Causa de la desviació negativa | Observacions |
---|---|---|---|---|
2021 | 0 | 0 | ||
2022 | 0 | 0 | ||
2023 | 0 | 0 |