Universitat de ValènciaUnitat de Gestió Campus Burjassot Logo del portal

  1. Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.
  2. Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.
  3. Percentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d'espais en el termini de 24h.
  4. Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d'espais.
  5. Percentatge d'activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h.
  6. Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries.

 

Atenció a persones usuàries

Servei 1: Atendre totes les demandes d'informació formulades per les persones usuàries, així com  orientar i resoldre les qüestions i dubtes sobre el funcionament dels serveis de la Unitat de Campus.

Compromís 1: Atendre adequadament totes les demandes d'informació formulades per les persones usuàries.

INDICADOR 1: Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.

Fórmula: Sumatori del nombre de queixes de la causa 2 + la causa 3 de la Bústia SQiF
Meta: Evolució negativa
Unitats: queixes

Any Valor Desviació Causa de la desviació negativa Observacions
2021 0 0    
2022 0 0    
2023 0 0    

 

Pujar

Gestió d'espais

Servei 2: Assignar i reservar espais destinats a ús docent reglat (grau i postgrau) a centres de la UV per a impartir l'oferta del curs acadèmic (OCA).

Compromís 2: Traslladar en un termini de 24 hores els comunicats d'incidències relatius als recursos informàtics i audiovisuals situats en les aules (ordinador, videoprojector i megafonia...).

INDICADOR 2: Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.

Fórmula: [Nombre de comunicats d'incidències traslladats dins del termini (24h) / Total d'incidències rebudes] x 100
Meta: 100%
Unitats: %

Any Valor Numerador / denominador Desviació Causa de la desviació negativa Observacions
2021 100 328/328 0    
2022 100 130/130 0    
2023 100 79/79 0    

 

Pujar

Gestió d'espais

Servei 3: Gestionar la reserva d'espais, disponibles tras l'OCA, destinats a la docència no reglada i complementària per a la comunitat universitària, seguint el criteri de preferència del protocol vigent i prèvia justificació, d'acord amb les finalitats pròpies de la UV.

Compromís 3: Respondre en un termini de 24 h sobre la disponibilitat o no de l'espai d'ús docent no reglat sol·licitat a través del formulari del web emplenat correctament amb una antelació de 48h.

INDICADOR 3: Percentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d'espais en el termini de 24 h.

Fórmula: [Nombre de respostes realitzades en el termini de 24h / Total de sol·licituds correctes de reserva d'espais] x 100
Meta: 100%
Unitats: %

Any Valor Numerador / denominador Desviació Causa de la desviació negativa Observacions
2021 99,86 2.213 / 2.216 -0,14 Causes de la desviació: peticions confuses o amb espais ja reservats, cerca d'espais en altres centres per alta ocupació en l'Aulari, etc.
 
2022 100 1.853/1.853 0    
2023 99,95 2.014/2.015 -0,05 Oblit involuntari a contestar Es tracta d'un error humà aïllat, no s'implementa cap acció de millora

 

Pujar

Gestió d'espais

Servei 4: Gestionar la cessió temporal d'espais sol·licitada per la comunitat universitària i usuaris i usuàries externs, amb el fi de desenvolupar-hi activitats no contràries als principis de la UV, aplicant el reglament d'execució pressupostària vigent.

Compromís 4: Respondre en un termini de 72 hores sobre la disponibilitat o no de l'espai i donar el seu pressupost, comptador des de la data en què es dispose de totes les dades correctes.

INDICADOR 4: Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d'espais.

Fórmula: [Nombre de respostes emeses en el termini de 72h / Total de sol·licituds de cessió temporal d'espais rebudes] x 100
Meta: 100%
Unitats: %

Any Valor Numerador / denominador Desviació Causa de la desviació negativa Observacions
2021 100 558/558 0    
2022 100 603/603 0    
2023 100 414/414 0    

 

Pujar

Suport Institucional

Servei 5: Prestar suport al desenvolupament d'activitats de caràcter institucional per a la comunitat universitària com:

  • Donar curs als acords de Mesa de Campus.
  • Suport a les eleccions i altres actes institucionals.
  • Registre electrònic.
  • Gestió d'accés al pàrquing del personal amb vinculació laboral.

Compromís 5: Activar el 100% de sol·licituds de targetes de pàrquing en un termini de 24 h, sempre que es dispose de les dades correctes.

INDICADOR 5: Percentatge d'activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h.

Fórmula: [Nombre d'activacions de targetes de pàrquing realitzades en 24 h / Total de sol·licituds rebudes d'activació de pàrquing] x 100.
Meta: 100%
Unitats: %

Any Valor Numerador / denominador Desviació Causa de la desviació negativa Observacions
2021 100 46/46 0    
2022 100 168/168 0    
2023 100 213/213 0    

 

Pujar

Consergeria

Servei 6: Les consergeries dependents de les Unitats de Campus tenen encomanades les següents funcions:

  • Control d'obertura /tancament i custòdia de claus.
  • Recepció i distribució del correu.
  • Difondre informació d'interés (cartells, dates d'exàmens i campanyes).
  • Control i custòdia de materials, equipaments i objectes perduts.
  • Revisió i supervisió del bon estat i funcionament de les instal·lacions.

Compromís 6: Dur a terme l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació de interès en el termini o horari establert en cada cas.

INDICADOR 6: Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries.

Fórmula: Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució del correu i la difusió d'informació d'interés.
Meta: Evolució negativa
Unitats: queixes

Any Valor Desviació Causa de la desviació negativa Observacions
2021 0 0    
2022 0 0    
2023 0 0    

 

 

Pujar