Dia de Darwin 2012

Fecha: 9 de febrero de 2012 de 12:30 a 14:00. Jueves.

Lugar de realización: Sala Darwin. Campus de Burjassot-Paterna

Descripción:

Conferencia: Autocatàlisis, RNA y el origen de la vida por Mauro Santos (catedrático de genética de la Universitat Autònoma de Barcelona).

Organiza:

Una iniciativa de l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva, la Facultat de Ciències Biològiques, la Càtedra de Divulgació de la Ciència de la Universitat de València y Acció Cultural del País Valencià y patrocinada por el Institut d’Estudis Catalans, la Societat Catalana de Biologia y la CAM.

Contacta: cdciencia@valencia.edu

Más información: