MÀSTER UNIVERSITARI EN ECONOMIA SOCIAL (COOPERATIVES I ENTITATS NO LUCRATIVES)

  • Assignatura:Màrqueting de les empreses de l'economia social
  • Codi:42763
Crèdits 3
Caràcter Obligatòria
Periode lectiu
Data d'inici 08/01/2026
Data de finalització16/02/2026
Examens
Informació no disponible
Subgrup
  • Grup Teoria-Pràctiques PT-X
    CastellàFranja: 08/01/2026-08/01/2026Dies: DijousInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: SEMINARI B3 INSTITUTS D'INVESTIGACIÓFranja: 13/01/2026-13/01/2026Dies: DimartsInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: SEMINARI B3 INSTITUTS D'INVESTIGACIÓFranja: 20/01/2026-20/01/2026Dies: DimartsInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: SEMINARI B3 INSTITUTS D'INVESTIGACIÓFranja: 27/01/2026-27/01/2026Dies: DimartsInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: SEMINARI B3 INSTITUTS D'INVESTIGACIÓFranja: 03/02/2026-03/02/2026Dies: DimartsInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: SEMINARI B3 INSTITUTS D'INVESTIGACIÓFranja: 10/02/2026-10/02/2026Dies: DimartsInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: SEMINARI B3 INSTITUTS D'INVESTIGACIÓFranja: 16/02/2026-16/02/2026Dies: DillunsInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: SEMINARI B3 INSTITUTS D'INVESTIGACIÓAfegir al teu calendari (ics)
Professor/a Subgrup Departament Categoria
RAFAEL MARTIN CURRAS PEREZPT-X--